• ۱۴۰۳ سه شنبه ۱۸ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 4713 -
  • ۱۳۹۹ يکشنبه ۱۹ مرداد

موشك‌هاي ميري فوتبال ايران را درمي‌نوردد

آيا ترامپ بازيكن نساجي را تحريم مي‌كند؟

دقيقه 42 بازي استقلال و نساجي در ورزشگاه آزادي بود. وسط زمين توپ به محمد ميري رسيد. گزارشگر بازي خيلي ساده و بدون هيجان گزارشش را مي‌كرد. در واقع قرار نبود اتفاق خاصي بيفتد. با اين حال ميري استايل شوت زدن را به خودش گرفت و ضربه‌اش را از فاصله‌اي 
40 متري روانه دروازه سيدحسين حسيني كرد. چند ثانيه بعد وقتي طاق دروازه استقلال فرو ريخته بود و حسيني داشت سرش را تكان مي‌داد، ديگر كسي در فوتبال ايران نبود كه ميري را نشناسد. معروفيت اين بازيكن درست مثل شوتش كه زوزه‌كشان فضاي هوا را شكافت و به دروازه حريف رسيد، فضاي مجازي و رسانه‌ها را درنورديد. كپشني كه زير تصاوير گل ميري به استقلال ديده مي‌شد يك اموجي مشترك داشت؛ موشك.
گرچه همه هواداران فوتبال از گل ميري شگفت‌زده بودند و آن را نامزد جايزه پوشكاش سال مي‌دانستند، اما ته ذهن همه يك فكر كوچك وول مي‌خورد؛ اينكه گل ميري شانسي بود. اين فكر را با ذكر جمله «ميري از آن گل‌هايي زد كه سالي يك‌بار شاهدش هستيم» نشان داده شد.  چند روز بعد نساجي و ميري در ورزشگاه نقش‌جهان مقابل سپاهان قرار گرفتند. در دقيقه 7 ميري باز هم در ميانه‌هاي ميدان صاحب توپ شد. كمي در عرض حركت كرد و دوباره اقدام به شوت‌زني كرد و دوباره فرياد گزارشگر بازي بلند شد كه از گل ميري به وجد آمده بود. دوباره تماشاچيان فوتبال بودند كه به سبك گزارشگران عرب «الله‌الله» مي‌كردند. ميري درست مثل بازي با استقلال يك گل موشكي ديگر وارد دروازه حريف كرده بود تا ثابت كند گلش به استقلال نه‌تنها شانسي نبوده بلكه حاصل تمرينات مستمر او بوده است. ميري حالا يكي از چهره‌هاي جالب توجه فوتبال ايران شده است. مردي با شوت‌هاي وحشتناك و موشك‌وار كه مي‌تواند از وسط زمين دروازه رقبا را باز كند. 
اين روزها ميري در تمام ايران معروف شده است. شايد تا مدتي ديگر در تمام دنيا نيز معروف شود. گل‌هاي او به صفحات پرمخاطب و ميليوني راه پيدا كرده و ميليون‌ها بار ديده شده. آنچه ميري را معروف كرده شوت‌هايي است كه مي‌زند. شوت‌هايي كه شبيه به موشك هستند و اين احتمال وجود دارد كه باتوجه به وسعت پخش و استفاده مستمر از اموجي «موشك» و همچنين حساسيتي كه ترامپ و امريكا روي برنامه‌هاي موشكي ايران دارند، ميري هم زير ذره‌بين برود و به بهانه ارتباطش با برنامه موشكي ايران تحريم شود!
اما فارغ از شوخي، ميري يكي از اتفاقات جالب اين فصل فوتبال كشورمان بوده كه زيرنظر محمود فكري توانسته خودش را مطرح كند. شايد كمي دير و دور از ذهن باشد كه ميري را استعداد و پديده بدانيم، چراكه اين بازيكن وارد چهارمين دهه زندگي‌اش شده است. در عين حال او با همين سن و سال هم مي‌تواند حداقل تا 4 يا 5 سال آينده در ليگ برتر بدرخشد و با شوت‌هاي موشكي‌اش هواداران را سر ذوق بياورد.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون