• ۱۴۰۳ جمعه ۱۴ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 4723 -
  • ۱۳۹۹ پنج شنبه ۳۰ مرداد

عمليات ضربتي تعمير، تامين روشنايي و اصلاح شبكه برق در شادگان

عمليات جهادي تعمير و تامين روشنايي در حوزه مديريت توزيع نيروي برق شادگان با موفقيت انجام شد.
به گزارش روابط عمومي شركت توزيع نيروي برق خوزستان، اين عمليات در راستاي طرح قرارگاه پنجشنبه‌هاي جهادي ادارات شادگان در رابطه با ارتقاي خدمات و رفع نياز‌ها و مشكلات ضروري مردم در حوزه‌هاي مختلف در روستاي چومه سيد علوان با حضور مسوولان در محل فرمانداري صورت گرفت.
در همين راستا با بررسي‌هاي كارشناسي، تعمير و تامين روشنايي اين منطقه در دستور كار مديريت توزيع برق شادگان قرار گرفت كه ظرف مدت يك روز بصورت ضربتي توسط گروه روشنايي اين مديريت به انجام رسيد. 
بر اساس اين گزارش، بدنبال درخواست‌هاي مردم و مشتركين نسبت به افت ولتاژ شبكه برق در مناطق ديگري از شهرستان، عمليات رفع ضعف افت ولتاژ شبكه برق با تعويض، نصب و راه‌اندازي يك دستگاه ترانس ۵۰۰ كيلو ولت آمپر در خيابان پاسداران، از جمله اقدامات اخير در هفته گذشته مي‌باشد. 
گفتني است همزمان با عمليات تعمير و تامين روشنايي در روستاي چومه سيد علوان برخورد يك دستگاه گريدر متعلق به پيمانكار شهرداري با پايه برق منجربه خميدگي و شكستگي يك اصله پايه گرديد كه بلافاصله با حضور به موقع نيروهاي عمليات در محل با همكاري شهرداري شادگان بدون خاموشي ضمن نصب پايه برق جديد، ايمن‌سازي كامل نيز صورت گرفت.

 

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون