• ۱۴۰۳ جمعه ۱۴ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 4723 -
  • ۱۳۹۹ پنج شنبه ۳۰ مرداد

رفع خطر از خط ۳۳۰۰۰ ولت فشار متوسط بدون اعمال خاموشي در آغاجاري

وقوع توفان در روزهاي گذشته موجب آسيب ديدن خط فشار متوسط ۳۳۰۰۰ شد كه با سرعت عمل نيروهاي عمليات مديريت توزيع برق آغاجاري رفع خطر و شبكه برق عادي‌سازي شد.
به گزارش روابط عمومي شركت توزيع نيروي برق خوزستان، علي مكاريان مدير توزيع برق آغاجاري اظهار داشت، با توجه به شرايط جوي پيش آمده در روزهاي اخير و در بازديد از شبكه برق فشار متوسط حد فاصل روستاي جولكي تا سد جايزان متوجه خارج شدن مقره از جاي خود و برخورد با كراس آرم شده كه بسيار خطرناك بود و بلافاصله و به فوريت جهت برآورد خسارت و ارسال تجهيزات، گروه عملياتي به محل اعزام گرديد.
علي مكاريان با بيان اين نكته كه ارايه برق پايدار و خاموشي ندادن به شهروندان محترم اولويت شركت توزيع نيروي برق خوزستان مي‌باشد، افزود، ساعت خاموشي جهت عمليات ترميم شبكه با هماهنگي مركز ديسپاچينگ شركت به ساعت بعد از پيك بار موكول شد و راس ساعت ۶ بعد از ظهر همزمان با خاموشي خط مذكور و تعمير نقاط آسيب ديده بار شبكه روستاهاي آب بارون و هادي خاني به آغاجاري منتقل و روستاهاي سرجولكي، جولكي و شهرك‌هاي حر و بلال از جايزان برق‌دار گرديدند تا در زمان عمليات برروي خط آسيب ديده هيچگونه خاموشي برق در روستاهاي ذكر شده نداشته باشيم.
وي در پايان افزود، تعميرات شبكه در كوتاه‌ترين زمان ممكن انجام پذيرفت و در ساعت ۸ شب، شبكه فشار متوسط به حالت عادي بازگشت.

 

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون