• ۱۴۰۳ پنج شنبه ۲۰ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 4779 -
  • ۱۳۹۹ يکشنبه ۱۱ آبان

توضيح آموزش و پرورش در مورد سخنان وزير:

خطاب به مديران كل و معاونين استان‌ها بود

به گزارش مركز اطلاع‌رساني و روابط عمومي وزارت آموزش‌وپرورش، وزارت آموزش‌وپرورش طي اطلاعيه‌اي با اشاره به سخنان وزير آموزش‌وپرورش در نشست مشترك با مديران كل و معاونان آموزش‌وپرورش استان‌هاي كشور اعلام كرد: مديران در زمان شيوع كرونا و شرايط تحريم‌ها كه براي همه بخش‌هاي جامعه مشكلاتي ايجاد كرده، قبول مسووليت كرده‌اند تا به دانش‌آموزان، معلمان و خانواده‌ها خدمت كنند بنابراين بايد با تمام توان به خدمتگزاري به جامعه اقدام كنند و كاستي‌ها و كمبودها نبايد مانعي براي كار كردن آنها باشد.
در اين اطلاعيه تاكيد شده است: سخنان وزير آموزش‌وپرورش در نشست مشترك با مديران كل و معاونان آموزش‌وپرورش استان‌هاي كشور و خطاب به مديراني كه در اين جلسه شركت كرده‌اند بوده است و بر اين موضوع تاكيد داشته كه دشواري‌ها و كمبودها در مسير اجراي شايسته مسووليت‌ها و اراده آنان خللي ايجاد نكند و از تمام ظرفيت خود براي تعيين دسترسي همه دانش‌آموزان به آموزش باكيفيت استفاده كنند.
در پايان اين اطلاعيه تصريح شده است؛ منظور از صحبت‌هاي پخش‌شده در اين نشست به‌هيچ‌وجه جامعه معلمان كشور كه در شرايط كرونا تمام تلاش خود را براي استمرار جريان آموزش انجام دادند، نبوده است. در صورتي كه سختكوشي، مسووليت‌پذيري و خلاقيت معلمان در شرايط بسيار دشوار كرونايي موجب بالندگي و افتخار كشور است.

 

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون