• ۱۴۰۳ پنج شنبه ۲۰ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 4779 -
  • ۱۳۹۹ يکشنبه ۱۱ آبان

اقدام به خودسوزي يك كارگر مقابل محل كار سابق خود در رودبار

روز جمعه يك كارگر سابق شركت شن و ماسه در شهر گنجه شهرستان رودبار گيلان اقدام به خودسوزي كرد كه بلافاصله به بيمارستان منتقل شد.
برخي منابع كارگري در شهرستان رودبار با اعلام اقدام به خودسوزي اين كارگر به خبرنگار ايلنا گفتند: «روز جمعه يكي از كارگران سابق اين شركت به دليل مشكلاتي كه در زمينه شغلي با اين شركت داشت، با آتش زدن خود سعي داشت به زندگي خود خاتمه دهد. در اين بين با اقدام به‌موقع مردم و امداد و نجات او به بيمارستان منتقل ‌شد.»
به گفته اين منابع خبري، اين كارگر 32 ساله با مشكلات معيشتي فراوان ناشي از بيكاري دست و پنجه نرم مي‌كرده و در زماني كه اقدام به خودسوزي كرده، مشكلاتي نيز با شركت شن و ماسه داشته است.
در حالي كه فرماندار رودبار هم خبر خودسوزي اين كارگر را تاييد كرد، گفته مي‌شود ميزان سوختگي اين كارگر ساكن روستاي گنجه بسيار شديد بوده و او بلافاصله از سوي عوامل امداد و نجات به بيمارستان اعزام شده است.
محمد حيدري، رييس اداره تعاون، كار و رفاه اجتماعي رودبار، ضمن تاييد اين خبر گفت: اين كارگر كه از ساكنان روستاي گنجه است تا قبل از اقدام به خودسوزي مقابل ساختمان يكي از معادن ماسه شهرستان رودبار، هيچ شكايتي درباره مشكلات شغلي خود با اداره كار مطرح نكرده بود. مديران اين شركت هم مدعي‌اند كه اين فرد حدود ۸ ماه پيش به صورت روزمزدي در بخش ساختماني اين شركت فعاليت شغلي داشته و در حال حاضر رابطه كاري او قطع شده است.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون