• ۱۴۰۳ دوشنبه ۱۰ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 4792 -
  • ۱۳۹۹ سه شنبه ۲۷ آبان

ويژه

بهبود رفاه مشتريان با خدمات غيرحضوري

مديرعامل شركت توزيع نيروي برق مازندران از ارايه خدمات غيرحضوري براي رفاه حال مشتركان در اين شركت خبر داد. فرامرز سپري در گفت‌وگويي با بيان اينكه در شرايط موجود زيرساخت ارايه 40 خدمت در شركت توزيع نيروي برق مازندران به صورت غيرحضوري فراهم مي‌باشد، افزود: تصميم بر اين است كه به ويژه در شرايط كنوني و درگيري جامعه با بيماري كرونا، بتوانيم از ابتداي آذرماه همه خدمات به مشتركين در زمينه فروش و خدمات پس از فروش را به صورت غيرحضوري ارايه كنيم.وي با اشاره به اينكه مشتركان مازندراني مي‌توانند با نصب سامانه برق من از سايت‌هاي مرتبط، تقاضاي مورد نظر خود را ثبت و كد رهگيري دريافت كنند، گفت: مشتركان با اين كد رهگيري مي‌توانند در بخش پيام‌ها، روند كارها را پيگيري نمايند و همكاران ما مكلف و موظف به پيگيري و پاسخگويي هستند.


 بررسي طرح جامع زنجيره فولاد در فولاد مباركه

مجتبي رضاخواه، نماينده مردم تهران، ري، شميرانات و اسلامشهر، به‌همراه مصطفي طاهري، نماينده مردم زنجان و طارم و پروين صالحي، نماينده مردم شهرستان مباركه در مجلس شوراي اسلامي، روز يكشنبه 18 آبان ضمن بازديد از خطوط توليد شركت فولاد مباركه، در نشست مشترك با مديرعامل و تني چند از معاونان اين شركت، در خصوص طرح جامع زنجيره فولاد گفت‌وگو و تبادل‌نظر كردند.
در اين نشست، مجتبي رضاخواه، نماينده مردم شريف تهران، ري، شميرانات و اسلامشهر در مجلس شوراي اسلامي، به تلاش‌هاي ارزنده توليدكنندگان محصول نهايي و دخالت دلالان و سوداگران در فرآيند توليد محصول تا رسيدن به دست مصرف‌كننده اشاره كرد و ضمن ابراز تأسف از دخالت دلالان بدون ايجاد ارزش افزوده در بازارو تقبيح اين امر، از تلاش نمايندگان مجلس براي دستيابي توليدكنندگان به حاشيه سود بيشتر و درعين‌حال حمايت از مصرف‌كنندگان واقعي خبر داد.
رضاخواه با تأكيد بر اينكه در اين جلسه مسائل كارشناسي و خوبي مطرح شد، گفت: با دريافت نظرات كارشناسي، گام‌هاي خوبي در تدوين طرح جامع زنجيره فولاد در مجلس شوراي اسلامي برداشته مي‌شود. در همين خصوص، مصطفي طاهري نماينده مردم شريف زنجان و طارم در مجلس شوراي اسلامي نيز ضمن عرض خداقوت به همه مديران و كاركنان فولاد مباركه گفت: در عصر حاضر هرچه در اطراف ماست، از لوازم‌خانگي گرفته تا خودرو و ساختمان، با فولاد مرتبط است و اين فلز ارزشمند در همه كشورها يك كالاي استراتژيك به شمار مي‌رود.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون