• ۱۴۰۳ يکشنبه ۳۰ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 3253 -
  • ۱۳۹۴ سه شنبه ۵ خرداد

جهان

پيگريني: مورينيو بهترين مربي اين فصل بود
   با توجه به خشونت‌هاي اخيري كه در ريودوژانيرو و در نزديكي استاديوم‌هاي مربوط به المپيك 2016 اتفاق افتاده است. نگراني‌ها درباره امنيت بازي‌هاي سال آينده زياد شده است.
   كارگران نپالي كه قصد داشتند در مراسم تدفين خانواده‌هاي خود در نپال شركت كنند، به دليل محدوديت زماني پروژه‌هاي مربوط به جا‌م‌جها‌ني، اين اجازه را كسب نكردند.
   مصطفي دنيزلي، سرمربي سابق پر‌سپوليس نامزد مربيگري تيم بشيكتاش تركيه شد.
   جان‌تري، كاپيتان چلسي از خداحافظي ديديه دروگبا به عنوان لحظه‌اي تلخ و ناراحت‌كننده ياد كرد و به ستايش از اين بازيكن ساحل‌عاجي پرداخت و اعلام كرد قهرمان اما ناراحت بوديم.
   لوئيس فان‌خال، سرمربي منچستريونايتد به‌شدت از مروان فليني انتقاد كرد و او را يك احمق دانست. او درباره دخيا نيز گفت بايد سكوت خود را بشكند و درباره آينده‌اش صحبت كند.
   آرسن ونگر، سرمربي آرسنال تاكيد كرد كه تيمش فصل آينده براي قهرماني در ليگ جزيره خواهد جنگيد. او به ستايش از والكات و ويلشر دو ستاره تيمش پرداخت و تاكيد كرد كه اجازه نخواهد داد اين دو بازيكن از توپچي‌ها جدا بشوند.
   راجرز، سرمربي ليورپول شكست سنگين برابر استوك سيتي را دردناك و وحشت‌آور توصيف كرد. او مي‌گويد تنها در يك حالت از ليورپول جدا مي‌شود و آن زماني است كه مالكان باشگاه او را نخواهند.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون