• ۱۴۰۳ شنبه ۲۹ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 3279 -
  • ۱۳۹۴ يکشنبه ۷ تير

سرخط خبرها

  استاد منصور نريمان، نوازنده پيشكسوت موسيقي ايراني كه به دليل عارضه ريوي در بخش مراقبت‌هاي ويژه بيمارستان بهمن تهران بستري شده، فعلا ممنوع‌الملاقات است. (مهر)
   نيروگاه لندن مكان هنري مي‌شود. تلگراف در خبري اعلام كرد كه نيروگاه «Battersea» كه پيش از اين به عنوان عكس روي جلد آلبوم موسيقي «حيوانات»، گروه موسيقي «پينك فلويد»، مكاني در موزيك ويديوي «The Jam»، استفاده شده در فيلمي براي گروه موسيقي «بيتلز» و اثري از آلفرد هيچكاك مورد استفاده قرار گرفته قرار است از سوي مركز هنري «Battersea» كه مديريت مطرح‌ترين سالن‌هاي تئاتر و مكان‌هاي هنري در جنوب شهر لندن را عهده‌دار است، با هزينه‌اي بالغ بر ۶ بيليون يورو، احيا و به مكاني هنري با طراحي و فضاهايي نوآورانه تبديل شود. (مهر)
   قسمت سوم مجموعه فيلم‌هاي «سفر ستاره اي» اين هفته در ونكوور كانادا كليد مي‌خورد. (مهر)
   اميرشهاب رضويان، كارگردان فيلم «يك دزدي عاشقانه» كه منتظر مجوز نمايش براي تازه‌ترين اثرش است گفت در صورت دريافت مجوز اين فيلم را فصل پاييز اكران خواهد كرد. (مهر)
   در حالي كه مدت‌هاست آكادمي اسكار با انتقادهايي مبني بر حكومت پيرمردان سفيدپوست مواجه است نام ۲۷ زن در ميان فهرست ۶۷ كانديداي جديد براي اعضاي اجرايي آكادمي امسال آمده است. (مهر)
   بيست و نهمين جشنواره فيلم با نام «ايل چينما ريترواتو» از بعدازظهر شنبه ۲۷ ژوئن با حضور چند فيلم كلاسيك و مرمت شده سينماي ايران در بولونياي ايتاليا آغاز به كار كرد. (مهر)
   مهرداد غفارزاده ديپلم افتخار فيلم برگزيده منتقدان روسيه را براي فيلم «دريا و ماهي پرنده» از جشنواره مسكو دريافت كرد. در پي اين موفقيت در جشنواره بين‌المللي فيلم مسكو (5-2 تيرماه جاري) و استقبال مردم روسيه از نمايش آن، مهدي سنايي، سفير كشورمان در روسيه با عوامل فيلم مزبور ملاقات و از آنها به خاطر اين موفقيت تجليل كرد. (ايسنا)
   تصويربرداري سريال «تعبير وارونه يك رويا» - كاري از فريدون جيراني - اواخر ماه جاري به پايان مي‌رسد. (ايسنا)
  بعد از اينكه ترجمه پيمان خاكسار از رمان «جزء از كل» نوشته «استيو تولز» در كمتر از سه ماه به چاپ سوم رسيد، اين مترجم حالا دومين كتاب استيو تولز به‌نام «QuickSand» را در دست گرفته‌ و مي‌گويد بعد از اتمام مطالعه رمان حتما كار ترجمه را هم آغاز مي‌كند. (ايلنا)
  يكصد و دهمين برنامه سينماتك خانه هنرمندان ايران به نمايش فيلم «جويندگان» به كارگرداني جان فورد اختصاص دارد. اين فيلم دوشنبه 8 تير ساعت 17:30 در سينماتك خانه هنرمندان ايران به نمايش درمي‌آيد. (ايلنا)
  گروه «ليان» صبح شنبه (ششم تيرماه) براي برگزاري تور كنسرت‌هاي خارجي خود، ايران را به مقصد كانادا ترك كرد. (ايلنا)
  نمايش «غولاقو» به نويسندگي و كارگرداني امير مشهدي‌عباس از ۱۰ تيرماه در تالار هنر روي صحنه مي‌رود. (ايلنا)
  بانك‌پاسارگاد طي فراخواني از فيلمسازان و علاقه‌مندان به اين هنر دعوت كرد در نخستين جشنواره فيلم كوتاه كه توسط اين بانك برگزار خواهد شد، شركت كنند. (ايلنا)
  فيلم سينمايي «خاطرات روي سنگ» به كارگرداني «شوكت امين كوركي» در كنفرانس بين‌المللي سازمان جهاني يونسكو در كشور فرانسه به نمايش درآمد. (ايرنا)

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون