• ۱۴۰۳ شنبه ۲۹ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 3279 -
  • ۱۳۹۴ يکشنبه ۷ تير

دخه‌آ مي‌خواهد برود اما...

من‌يونايتد پيشنهاد ۲۰ ميليوني رئال را رد كرد

يك نشريه انگليسي ادعا كرد كه شياطين سرخ ترجيح مي‌دهند دروازه‌بان اسپانيايي خود را فصل بعد مجاني از دست بدهند اما او را با رقمي كه رئال پيشنهاد داده به مادريد نفرستند. نشريه ميرر انگليس نوشته است پيشنهاد اوليه رئال مادريد به منچستريونايتد براي خريد داويد دخه‌آ كه 20 ميليون پوند بوده، ‌مورد قبول شياطين سرخ واقع نشده است و من‌يونايتد او را تحت هيچ عنواني به رئال مادريد نخواهد فروخت مگر اينكه رقمي را كه براي او تعيين شده است، بپردازد. طبق ادعاي نشريه ميرر، شياطين سرخ براي رسيدن به خواسته خود آنقدر مصمم هستند كه حتي حاضرند دخه‌آ فصل آينده اولدترافورد را به عنوان بازيكن آزاد ترك كند اما او را كمتر از 35 ميليون پوند نخواهند فروخت.
منچستريونايتد اميدوار بود كه از آب گل‌‌آلود اختلافات سرخيو راموس با فلورنتينو پرس رييس باشگاه رئال مادريد، ماهي صيد كند و دخه‌آ را به عنوان بخشي از رقم انتقال راموس به اولدترافورد به رئال مادريد بدهد. آينده راموس اما هنوز نامشخص است و ظاهرا رئالي‌ها هم نمي‌خواهند او را ارزان از دست بدهند. نخستين پيشنهاد منچستريونايتد به رئال براي خريد راموس 29 ساله، 35 ميليون پوند بوده كه ظاهراً مورد موافقت كهكشاني‌ها واقع نشده است. رئال مادريد براي فروش راموس با تجربه مبلغ 65 ميليون يورو تعيين كرده است كه منچستر به هيچ عنوان حاضر نيست براي جذب راموس چنين پول هنگفتي را به رئالي‌ها پرداخت كند. به همين دليل در شرايط فعلي معاوضه اين دو بازيكن به نوعي منتفي شده است. منچستري‌ها در مقابله با پيشنهاد نجومي رئال مادريد براي فروش راموس، مقابله به مثل كردند و پيشنهاد 20 ميليون پوندي رئال مادريد را براي خريد دخه‌آ رد كردند.
دخه‌آي 24 ساله يك فصل ديگر با شياطين سرخ قرارداد دارد و در صورتي كه تابستان امسال تيمي حاضر نشود رقم درخواستي منچستري‌ها را براي خريد او بپردازد، فصل آينده به هر تيمي كه بخواهد مي‌تواند منتقل شود بدون آنكه حتي يك يورو عايد قرمزپوشان اولدترافورد شود. همين مساله باعث شده است كه باشگاه منچستر در نهايت مقدمات فروش اين بازيكن را فراهم كند. آنها طبق اخبار منتشر شده در رسانه‌هاي انگليسي، در صورت فروش دخه‌آ به رئال مادريد، ويكتور والدس معروف را به عنوان دروازه‌بان شماره يك خود معرفي مي‌كنند. والدس سال گذشته از بارسلونا به منچستريونايتد پيوست اما فرصت بازي كردن زيادي با توجه به درخشش دخه‌آ در اين تيم پيدا نكرد.
با توجه به فضاي به وجود آمده به نظر مي‌رسد در آينده‌اي نزديك تفاهم‌هاي لازم بين دو باشگاه منچستريونايتد و رئال مادريد انجام شود، چرا كه دخه‌آ هم اعلام كرده تصميم خود براي بازگشت به مادريد و عقد قرارداد با رئال را گرفته است. او حتي خانه‌ مجلل خود را كه در سال‌هاي حضور در منچستر در آن اقامت داشت هم تخليه كرده است و به نظر مي‌رسد كه در نهايت هم به عنوان دروازه‌بان جديد رئال مادريد به هواداران اين تيم در آينده‌اي نزديك معرفي شود، چرا كه رافائل بنيتس هم به پرس اعلام كرده است كه تحت هر شرايطي دخه‌آ را بايد به رئال مادريد بياورد و او دروازه‌بان شماره يك اين تيم در سال جديد خواهد بود.

 

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون