• ۱۴۰۳ شنبه ۲۹ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 3279 -
  • ۱۳۹۴ يکشنبه ۷ تير

خبر كوتاه

ماينتس بازيكن جنجالي‌اش را اخراج كرد

باشگاه ماينتس آلمان رسما گونزالو خارا را اخراج كرد. اين باشگاه اعلام كرد به دليل رفتار زشت اين بازيكن در ديدار مقابل اروگوئه در كوپا آمه‌ريكا ديگر تمايلي به ادامه همكاري با اين ستاره شيليايي ندارد و او مي‌تواند در فصل نقل و انتقالات اين تيم را ترك كند. گونزالو خارا در ديدار مقابل اروگوئه در مقابل ادينسون كاواني ستاره خط حمله حريف حركتي انجام داده بود كه هواداران فوتبال ايران را ياد اتفاقات ديدار پرسپوليس و داماش گيلان بين شيث رضايي و محمد نصرتي انداخت. باشگاه پرسپوليس در آن زمان به تنبيه انضباطي كه فدراسيون براي دو مدافع اين تيم در نظر گرفته بود اكتفا كرد.

 

جهانبخش در نايمخن مي‌ماند

سايت رسمي باشگاه هلندي نايمخن در گزارشي درباره ‌آخرين وضعيت ستاره ايراني خود نوشت: جهانبخش درحال حاضر در ايران آخرين تمرينات مربوط به بهبود مصدوميت پايش را انجام مي‌دهد اما هنوز زمان دقيق بازگشت او مشخص نيست. باشگاه نايمخن درحالي اين خبر را منتشر كرده كه در هفته‌هاي اخير خبرهاي زيادي درباره انتقال جهانبخش از اين تيم به تيم‌هاي ديگر منتشر شده است. جهانبخش در مصاحبه‌هاي خود اعلام كرده است كه به زودي تيم جديديش را رسما انتخاب و معرفي خواهد كرد. نكته قابل توجه اينجاست كه بازيكن تيم ملي ايران پيشنهاد‌هاي خود از ليگ قطر، انگليس و امريكا را رسما رد و اعلام كرد كه در فوتبال هلند مي‌خواهد به فوتبال خود ادامه بدهد. با اين حال شنيده مي‌شود كه اين بازيكن به احتمال زياد در نايمخن يك فصل ديگر حضور خواهد داشت. جهانبخش روز گذشته رسما اعلام كرد كه از تيم الكمار هلند هم پيشنهاد جدي دارد و بايد ديد تصميم نهايي او چه خواهد بود.

 

فيگو، كاناوارو، كارلوس و سيدورف شهريورماه در تهران

تيم ستارگان فوتبال جهان شهريور ماه سال جاري جهت انجام ديداري دوستانه و خيريه به تهران سفر مي‌كند. در سفر اخير مديران باشگاه هنرمندان ايران به امارات و در جريان ملاقاتي رسمي در جلسه با ميشاييل سالگادو مدير تيم ستارگان فوتبال جهان، تفاهمنامه و قرارداد نهايي انجام ديدار دوستانه و خيريه منتخب ستارگان فوتبال و هنرمندان ايران به امضاي طرفين رسيد. اين ديدار در تهران و در ورزشگاه آزادي، روز ششم شهريورماه سال جاري بين تيم‌هاي فوتبال ستارگان جهان و منتخب ستارگان فوتبال و هنرمندان ايران كه متشكل از بازيكنان جام جهاني ۹۸ فرانسه و جام جهاني ۲۰۰۶ آلمان است برگزار خواهد شد. در اين ديدار دوستانه لوئيز فيگو، روبرتو كارلوس، فابيو كاناوارو، گوتي، فرناندو هيرو، فرناندو كوتو، ويكتور بايا، بودو ايلگنر، كلارينس سيدورف، پاتريك كلايورت، استيو مك منامن، فرناندو مورينتس، مارسل دسايي، گايزكا منديتا، ادگار داويدز، ليت منن، كريستين كارمبو، بودوين زندن، سولاري و ميشاييل سالگادو طبق توافق صورت گرفته جهت حضور در تيم فوتبال ستارگان جهان به تهران سفر خواهند كرد.

 

دو پيشنهاد خارجي براي عاليشاه

در حالي كه پرسپوليسي‌ها در نقل و انتقالات پرفروغ ظاهر نشدند و خشم هواداران اين تيم را در پي داشته، گفته مي‌شود اميد عاليشاه هم با پيشنهادات خارجي مواجه شده است. اميد عاليشاه كه يكي از بازيكنان تاثيرگذار اين تيم در نيم فصل دوم بود و زننده گل برتري سرخپوشان در ديدار رفت داربي لقب گرفت با پيشنهاداتي از خارج ايران روبه‌رو شده است. عاليشاه كه قراردادش نيز با سرخپوشان به پايان رسيده، هنوز موفق به دريافت مطالباتش از اين باشگاه نشده و در صحبت‌هايي كه با مسوولان باشگاه داشته به او اعلام شد تا دو ماه ديگر قادر به پرداخت مطالبات او نخواهند بود. اين مساله باعث شده او براي پاسخ مثبت دادن به پيشنهاداتش مشتاق شود. با جدايي اميد عاليشاه از پرسپوليس نيز و در حالي كه جدايي محمد نوري و فرناندو گابريل نيز تا حدودي قطعي شده به نظر مي‌رسد پرسپوليس در فصل آينده نيز به مشكلاتش افزوده خواهد شد.

 

سهام ملوان در قالب توافقنامه «بهره مالكانه» واگذار مي‌شود
احمد دنيامالي درمورد شرايط باشگاه ملوان و واگذاري سهام اين باشگاه به فرد جديد، گفت: «جلسات متعددي را با متقاضيان داشتيم و درحال ارزيابي هستيم. پس از احراز شرايط و تكميل تحقيقات هر كدام از متقاضيان اصلح بودند كار عملياتي خواهد شد. » او درمورد اينكه سيروس محجوب با واگذاري 70 درصد از سهام خود به مسوولان شهري موافقت كرده يا نه، گفت: «در قراردادهاي عمومي كه با مسوولان شهري امضا مي‌شود، مسوولان نسبت به هبه‌اي كه انجام داده‌اند، مسووليت دارند. بحث واگذاري سهام مطرح نيست. ما حق انتفاع از اين سهام را در قالب يك توافقنامه با عنوان بهره مالكانه يا حق انتفاع به‌طور مشروط يا موقت در اختيار شخص ديگري قرار مي‌دهيم.» دنيامالي درمورد اينكه پيشنهاد كرده هر كدام از متقاضيان خريد سهام ملوان به‌طور مشترك و مساوي سهام را در اختيار بگيرند، گفت: «بحث‌هاي زيادي مطرح است، اما اينكه بخواهيم باشگاه را به تعداد متعددي از افراد واگذار كنيم كار سختي است و مديريت اين مجموعه كه تكثر دارد هم سخت مي‌شود. اكنون همه راهكارها را براي واگذاري ملوان و اينكه باشگاه هرچه زودتر به سامان برسد بررسي مي‌كنيم. » او درمورد اينكه هواداران ملوان از حضور او به عنوان رييس هيات‌مديره خوشحال و اميدوارند تا زودتر ملوان سامان پيدا كند، گفت: همه دوستان و مسوولان شهري براي كمك به ملوان تمام تلاش‌شان را مي‌كنند.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون