• ۱۴۰۳ يکشنبه ۹ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 5474 -
  • ۱۴۰۲ چهارشنبه ۱۳ ارديبهشت

نمايندگان منچستر يونايتد در پورتو

مهدي طارمي در تيررس شياطين سرخ!

سامان سعادت

 

يك روزنامه پرتغالي گزارش داد كه نمايندگان باشگاه منچستريونايتد آخر هفته در ورزشگاه خانگي پورتو حضور داشتند تا عملكرد چند ستاره اين تيم را تحت‌نظر بگيرند.
منچستريونايتد با اطمينان از شناخت تمام استعدادهاي بزرگ ليگ پرتغال، آخر هفته يك مقام رسمي را براي برنامه‌ريزي بيشتر براي نقل و انتقالات به اين كشور فرستاد. روزنامه O Jogo امروز گزارش داد كه شياطين سرخ در ديدار پورتو و بواويستا چند نماينده داشتند كه بازي‌ها را از نزديك تماشا كردند.
به گزارش اعتمادآنلاين، اين نشريه مي‌نويسد كه منچستريونايتد يك «حضور معمول» در ورزشگاه دراگائو داشته است و نماينده‌هاي باشگاه شاهد پيروزي يك-صفر تيم ميزبان بودند.
در حال حاضر هيچ اطلاعاتي در مورد اينكه شياطين سرخ به‌طور خاص چه بازيكناني را رصد مي‌كردند وجود ندارد. اگرچه تعدادي از بازيكنان برجسته مدنظر قرار دارند كه ممكن است توجه‌ها را به خود جلب كرده باشند.
به گزارش اعتمادآنلاين، منچستريونايتد در اين فصل بارها به ديوگو كاستا، دروازه‌بان پورتو لينك شده است. اين گلر روز يكشنبه نمايش خوبي را به نمايش گذاشت. O Jogo در مورد كاستا نوشت كه به دليل «قاطع» بودن در پايان بازي مورد ستايش قرار گرفت و روزنامه ركورد نيز يك سيو «فوق‌العاده» را موردتوجه قرار داد. سيوي كه پيروزي اژدها را تضمين كرد.
اگر شياطين سرخ واقعا در تابستان امسال به دنبال جايگزيني براي داويد دخيا هستند، به نظر مي‌رسد كاستا ك پاسخ واضح است، به خصوص به اين دليل كه او در اين فصل بارها در رادار ايجنت‌ها قرار گرفته است.
با اين حال به نظر مي‌رسد منچستريونايتد به دنبال استعدادهاي ديگري در پورتو نيز هست. پپه مدافع كناري و مهدي طارمي مهاجم ايراني اين تيم كه براي آقاي گلي مي‌جنگد بازيكناني هستند كه مي‌توانند مديران باشگاه منسچتر را تحت تاثير قرار دهند.
قرارداد مهدي طارمي تابستان ۲۰۲۴ به پايان مي‌رسد ولي احتمال فروش او نيز مطرح شده است؛ چراكه اگر پورتو قصد درآمدزايي داشته باشد تنها تابستان امسال فرصت دارد بازيكن ايراني‌اش را بفروشد در غير اين صورت طارمي بازيكن آزاد خواهد شد و مي‌تواند تيم بعدي خود را انتخاب كند.
مهاجم ايراني يكي از برجسته‌ترين بازيكنان پورتو در اين فصل بوده است. او تاكنون ۱۶ گل در ليگ پرتغال به ثمر رسانده است و تنها يك گل با ژائو ماريو و گونچالو راموس در صدر جدول گلزنان فاصله دارد. طارمي علاوه بر اين شش پاس گل هم داده است. او به‌ طور مستقيم در ۳۴درصد از گل‌هاي تيمش تاثير مستقيم داشته است.
مهدي طارمي در پاسخ به سوالي درباره تمديد قراردادش با پورتو يا رفتن از پورتو حاضر به دادن جواب مستقيم نشد و عنوان كرد در پايان فصل درباره آينده‌اش تصميم مي‌گيرد و اكنون تمام تمركز او روي بازي‌هاي باقيمانده پورتو است. به جز تيم منچستريونايتد چند تيم اروپايي ديگر هم وضعيت مهدي طارمي را زيرنظر دارند. در هفته‌هاي گذشته حتي بحث پيشنهاد نجومي باشگاه الهلال عربستان نيز به ستاره ايراني منتشر شد كه مورد تاييد مقامات باشگاه پورتو و باشگاه عربستاني قرار گرفت. 
به اين ترتيب طارمي ماندن يا رفتن از پورتو را به پايان فصل موكول كرده است و بايد ديد اين بازيكن ايراني چه عناويني را در اين فصل كسب خواهد كرد.
اين هفته پورتو در هفته سي‌ام ليگ برتر پرتغال به مصاف بوآويشتا رفت كه درنهايت با تك گل مهدي طارمي در دقيقه ۵۹ از روي نقطه پنالتي به پيروزي رسيد. پورتو در اين ديدار به درد سر هم افتاد و از دقيقه ۶۶ با اخراج ايوان ماركانو ۱۰ نفره به بازي ادامه داد. با اين نتيجه پورتو ۷۴امتيازي شد و فاصله چهار امتيازي با بنفيكاي صدرنشين را حفظ كرد.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون