• ۱۴۰۳ شنبه ۸ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 5474 -
  • ۱۴۰۲ چهارشنبه ۱۳ ارديبهشت

شهداب يزد دهمين تيم ايراني سعيد معروف

سعيد و شهداب يك‌ هدف دارند!

به گزارش «اعتماد»، سعيد معروف كاپيتان اسبق تيم ملي واليبال كشورمان با امضاي قراردادي به شهداب يزد پيوست تا قهرمان ليگ برتر ايران را در رقابت‌هاي جام باشگاه‌هاي آسيا همراهي كند. به نظر مي‌رسد معروف زيرنظر محمدرضا تندروان ‌مربي خوش‌فكر شهداب اهداف جديدي را زير سر دارد. پاسور باهوش اسبق تيم ملي پس از مدت‌ها دوري از وطن و حضور در باشگاه‌هاي مختلف دنيا پارسال با پيكان به عنوان قهرماني در آسيا رسيد و با حضور فوق ستاره‌هايي مثل اروين انگاپت در پيكان توانست به عنوان بهترين پاسور و ارزشمندترين بازيكن آن مسابقات انتخاب شود.
البته خاطرات خوش و عملكرد استثنايي معروف در سال ۲۰۲۲ فقط همراه با پيكان در آسيا نبود و اين بازيكن درحالي كه فقط يك نيم فصل در فنرباغچه تركيه حضور داشت با عملكردي فوق‌العاده و كم‌اشتباه در پايان مسابقات عنوان برترين پاسور ليگ تركيه را هم از آن خودش كرد. معروف كه در واليبال ايران سابقه حضور در تيم‌هاي پگاه، صنام، استقلال گلستان، سايپا، داماش، كاله، شهرداري اروميه، متين ورامين و پيكان را دارد، دوست دارد در سال‌هاي پاياني دوران بازيگري خود باز هم موفقيت‌هاي تيمي و انفرادي را به دست بياورد تا كارنامه درخشانش در دنياي توپ و تور را پربارتر كند.
به نظر مي‌رسد اولويت انتخاب‌هاي باشگاهي سعيد هم روي همين محور باشد. حالا بايد منتظر شروع بازي‌هاي آسيايي بود و ديد آيا خواسته‌هاي بازيكن مشهور و محبوب واليبال كشورمان در شهداب برآورده مي‌شود؟ تيم يزدي چطور؟ آيا يزدي‌ها با جذب يكي از بهترين‌ پاسورهاي جهان به عنوان قهرماني اين بازي‌ها مي‌رسند؟ آنچه مشخص است، هر دو طرف به دنبال موفقيت هستند. اهداف مشتركي كه به ارتقاي واليبال باشگاهي ما هم كمك فراواني خواهد كرد.

 

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون