• ۱۴۰۳ چهارشنبه ۲ خرداد
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 5481 -
  • ۱۴۰۲ پنج شنبه ۲۱ ارديبهشت

تبريك همراه اول به مناسبت قهرماني و نايب‌قهرماني تيم‌هاي فوتسال ناشنوايان مردان و بانوان ايران در رقابت‌هاي آسيايي

تيم ملي فوتسال ناشنوايان مردان ايران با حمايت همراه اول «قهرمان آسيا و اقيانوسيه» شد و تيم بانوان ايران به مقام نايب قهرماني رسيد.
به گزارش اداره كل ارتباطات شركت ارتباطات سيار ايران، تيم فوتسال ناشنوايان ايران توانست شب گذشته (سه‌شنبه 19 ارديبهشت 1402) در فينال چهارمين دوره مسابقات فوتسال ناشنوايان قهرماني آسيا و اقيانوسيه با شكست 6 بر 4 تيم كويت، به مقام قهرماني دست يابد.
تيم ملي ايران در اين رقابت‌ها تيم تايلند را 4 بر صفر، تيم عراق را 4 بر 3، تيم چين را 29 بر صفر و در نيمه نهايي تيم ژاپن را با نتيجه 3 بر صفر از پيش رو برداشت اما در مصاف با تيم مالزي با نتيجه 5 بر 4 مغلوب شد.
گفتني است مسابقات قهرماني فوتسال آسيا و اقيانوسيه ۲۰۲۳ با حضور ۱۰ تيم مردان و سه تيم بانوان به ميزباني ايران از ۱۱ تا ۱۹ ارديبهشت ماه در تهران دنبال شد كه تيم فوتسال بانوان در اين دوره از مسابقات به جايگاه نايب قهرماني دست يافت.
به اين مناسبت همراه اول به عنوان نخستين و بزرگ‌ترين اپراتور تلفن همراه كشور و همچنين حامي تيم‌هاي ملي ناشنوايان كشور، اين موفقيت را به اعضاي تيم‌هاي ملي فوتسال ناشنوايان مردان و بانوان، كادرهاي فني و عموم مردم ايران تبريك گفته است.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون