• ۱۴۰۳ چهارشنبه ۲ خرداد
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 5481 -
  • ۱۴۰۲ پنج شنبه ۲۱ ارديبهشت

معرفي همراه اول به عنوان برترين سرمايه‌گذار حوزه نوآوري

حركت اول به عنوان سرمايه‌گذار خطرپذير گروه همراه اول، تاثيرگذارترين سرمايه‌گذار شركتي در اكوسيستم نوآوري و كارآفريني شد.
به گزارش اداره كل ارتباطات شركت ارتباطات سيار ايران، نخستين رويداد بين‌المللي تامين مالي نوآوري و فناوري (فينوتكس) روز گذشته (19 ارديبهشت 1402) در حاشيه رويداد اينوتكس 2023 آغاز به كار كرد و طي آن از برترين حاميان مالي حوزه‌هاي دانش‌بنيان تقدير به عمل آمد.
برگزيدگان اين رويداد در بخش‌هاي «بانك‌ها»، «پارك‌هاي علم و فناوري»، «صندوق‌هاي پژوهش و فناوري»، «سرمايه‌گذاران»، «سكوهاي تامين مالي جمعي»، «اعتبارافزارها»، «شتاب‌دهنده‌ها و مراكز نوآوري برتر» و «بيمه» بودند.
نهايتا هم پس از طي فرآيند ارزيابي چند مرحله‌اي و راستي‌آزمايي از بين 120 بازيگر اصلي كه با همكاري معاونت علمي فناوري و رياست‌جمهوري و نهادهاي مجري مانند انجمن سرمايه‌گذاران خطرپذير كشور انجام شد، برگزيدگان انتخاب شدند.
در اين مراسم كه با حضور هاشم آقازاده دستيار معاون علمي و فناوري رييس‌جمهور، عليرضا دليري دبير رويداد فينوتكس، اميد رضايي‌فر معاون فناوري وزير علوم و مهدي صفاري‌نيا رييس پارك فناوري پرديس برگزار شد، از برترين حاميان مالي و سرمايه‌گذاران حوزه‌هاي دانش‌بنيان تقدير به عمل آمد.
در اين رويداد شركت «حركت اول» به عنوان هلدينگ سرمايه‌گذار خطرپذير گروه همراه اول به عنوان «تاثيرگذارترين سرمايه‌گذار شركتي در اكوسيستم نوآوري و كارآفريني» برگزيده و از محمدمهدي عباسخاني مديرعامل اين شركت تقدير شد.
اين هلدينگ سرمايه‌گذاري از سال 1397 با ماموريت توانمندسازي اكوسيستم ديجيتال كشور شكل گرفته و در كسب و كارهاي مرحله مياني و بالاتر در حوزه‌هاي آموزش، رسانه، تبليغات، گردشگري، مالي و بيمه، تجارت الكترونيك سلامت و تكنولوژي‌هاي نوآورانه سرمايه‌گذاري مي‌كند.
گفتني است مياره، فلاي تودي، جاجيگا، آچاره، همراه مكانيك، نبض، نت باكس، آلا و ديديمون بخشي از سبد سرمايه‌گذاري حركت اول است.
همچنين در بخش شتاب‌دهنده‌ها نيز از شتاب‌دهنده «هاب اصفهان» كه از شتاب‌دهنده‌هاي حركت اول است، به عنوان شتاب‌دهنده برگزيده تقدير شد.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون