• ۱۴۰۳ چهارشنبه ۲۶ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 3299 -
  • ۱۳۹۴ شنبه ۳ مرداد

دهيار روستاي سيجان؛ «چهره برتر» سيل

ايرنا| دهيار روستاي سيجان جاده چالوس با بيمه كردن خانه‌هاي اهالي اين روستا، چند ماه قبل از سيل اخير، از حجم خسارات مالي آنها كاست.

معصومه طباطبايي درباره اين اقدام خود گفت: با توجه به حادثه‌خيز بودن منطقه، از اهالي روستا سالانه 15 هزار تومان دريافت كرده و اين مبلغ را براي بيمه كردن آنها استفاده مي‌كردم. اهالي اين روستا با پرداخت سالانه 15 هزار تومان براي هر خانه، تا سقف 50 ميليون تومان بيمه شدند و پس از سيل اخير، بيمه اين مبلغ را به هر خانه روستايي پرداخت مي‌كنيم. خانم طباطبايي با تاكيد بر اينكه روستاييان هنوز با مشكلات بسياري مواجه هستند و امدادرساني‌ها نيز ادامه دارد، گفت: روستاها هنوز هم از بحران خارج نشده و مسائل و مشكلات مردم باقي است. برخي اهالي روستا حتي نمي‌دانستند كه خانه‌هاي‌شان بيمه است و بسيار نگران خسارات وارد شده به خانه‌هاي‌شان بودند كه با شنيدن اينكه بيمه خسارات آنها را پرداخت مي‌كند، تا حدودي نگراني آنها برطرف شد.

بارش باران و جاري شدن سيل در استان البرز در يكشنبه هفته گذشته باعث جان باختن هشت نفر از اهالي روستاي سيجان شد و تعدادي نيز مفقود برجاي گذاشت. بيش از نيمي از منازل مسكوني اين روستا نيز در اثر سيل از 10 تا 100 درصد آسيب ديده‌اند. در اين سيل همچنين 100 خودرو آسيب كلي ديدند.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون