• ۱۴۰۳ شنبه ۲۲ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 3306 -
  • ۱۳۹۴ يکشنبه ۱۱ مرداد

سر خط خبرها

ارزاني دارو و تجهيزات پزشكي با رفع تحريم‌ها |رسول ديناروند، رييس سازمان غذا و دارو: دارو و تجهيزات پزشكي پس از رفع تحريم‌ها حدود 10 درصد ارزان مي‌شوند و دسترسي مردم به دارو و تجهيزات با كيفيت و با قيمت مناسب افزايش مي‌يابد.

ايرنا

آغاز ثبت‌نام در آزمون استخدامي آموزش و پرورش از ۱۵ مرداد| اطلاعيه وزارت آموزش و پرورش در خصوص استخدام پيماني در مشاغل آموزشي در سال 1394 روي سايت سازمان سنجش قرار گرفت. داوطلبان واجد شرايط لازم است پس از مطالعه اطلاعيه اوليه و اطلاعيه تكميلي كه در روز پنجشنبه (مورخ 15 مرداد) روي پايگاه اطلاع‌رساني سازمان سنجش به نشاني www. sanjesh.org قرار مي‌گيرد، در صورت داشتن شرايط و ضوابط اعلام شده نسبت‌ به ثبت‌نام در اين آزمون از روز پنجشنبه مورخ 15 مرداد تا روز چهارشنبه مورخ 21 مرداد 94 اقدام كنند. آزمون در روز جمعه مورخ 27 شهريور برگزار خواهد شد. به گفته محمدحسين كفراشي، مديركل شاهد و ايثارگران وزارت آموزش و پرورش در آزمون استخدامي پنج هزار نفر در آموزش و پرورش، 1750 نفر از خانواده شهدا و ايثارگران مي‌توانند بر اساس ماده 21 قانون جامع خدمات‌رساني به ايثارگران، از اين امتياز بهره‌مند شوند.

اعتماد

اعلام زمان برگزاري جلسه بررسي صلاحيت روساي دانشگاه‌ها| دبيرشوراي عالي انقلاب فرهنگي اعلام كرد: طي دو تا سه هفته آينده جلسه بررسي صلاحيت روساي دانشگاه‌ها برگزار مي‌شود. در نخستين جلسه كميته انتخاب روساي دانشگاه‌ها، وضعيت روساي ۲۱ دانشگاه مشخص شد ولي با وجود اين وضعيت بيش از ۱۳ رييس دانشگاه هنوز مشخص نشده و همچنين مهلت شش ماهه سرپرستي بيشتر اين دانشگاه‌ها مدت‌هاست كه به پايان رسيده است. مهر

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون