• ۱۴۰۳ يکشنبه ۹ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 3306 -
  • ۱۳۹۴ يکشنبه ۱۱ مرداد

سرافراز: مي‌خواستند مردم را از رسانه ملي جدا كنند

گروه سياسي| اين روزها، روزهاي رويت شدن پررنگ رييس رسانه ملي است. اين شايد سومين اظهارنظر رسمي رييسي باشد كه طي 8، 9 ماه اخير ترجيح داده بود حرفي نزند و سكوت كند حالا اما او خودش تمام‌قد مقابل منتقدان سازمان متبوعش ايستاده است. پاسخ به انتقادها همراه با گلايه‌هاي بسيار است.

محمد سرافراز حالا انگار مي‌خواهد روند پاسخگويي‌اش را ادامه دهد. بعد از اظهارنظر صريح يك هفته پيش خود كه انتقادها را قبول نكرده بود اين‌بار از يك جرياني خبر داده است كه خارج از سازمان صدا و سيما در تلاش بوده‌اند تا به روايت او مردم را از رسانه ملي جدا كنند.

مصداق هم آورده است و بخشنامه‌اي كه گفته مي‌شد او به زيردستان خود براي سكوت در مورد «صلح امام حسن (ع)» ابلاغ كرده و مخالفت با توافق را از نمونه‌هاي تلاش‌هاي اين جريان عنوان كرده است. رييس سازمان صداوسيما گفت: در ماه مبارك رمضان جرياناتي در خارج از سازمان سعي داشتند با توسل به مطالب خلاف واقع، مردم را در اين ماه پرفيض و بركت از رسانه ملي جدا كنند كه البته موفق نشدند و سيما توانست با توليد برنامه‌هاي مناسب و پرمحتوا، اعتماد مخاطب را بيشتر از گذشته جلب كند.

به گزارش فارس، سرافراز اضافه كرد كه اشكالات جزيي نيز بعضا مشاهده مي‌شد كه اين موضوع بيشتر براي برنامه‌هاي زنده هر روزه رخ مي‌دهد و لزوم تشكيل يك اتاق فكر دايمي براي اين برنامه‌ها احساس مي‌شود تا بيش از پيش هدايت شوند. وي افزود: البته جرياناتي در خارج از سازمان سعي داشتند تا با توسل به مطالب خلاف واقع، مردم را در اين ماه پرفيض و بركت از رسانه ملي جدا كنند.

مثلا مخالفت صداوسيما با توافق ژنو يا صلح امام حسن (ع)، تا تاثير رسانه را كم كرده و اعتماد مردم از رسانه ملي سلب شود كه البته موفق نشدند و سيما توانست با توليد برنامه‌هاي مناسب و پرمحتوا، اعتماد مخاطب را بيشتر از گذشته جلب كند.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون