• ۱۴۰۳ يکشنبه ۹ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 3306 -
  • ۱۳۹۴ يکشنبه ۱۱ مرداد

سرخط

خبرآنلاين: آيت‌الله احمد جنتي، دبير شوراي نگهبان تصريح كرد: يكي از موارد ناراحت‌كننده اين است كه متاسفانه در بسياري از دستگاه‌ها بچه‌هاي حزب‌اللهي و مخلص را به كار نمي‌گيرند و اين مصيبت بزرگي است.

فارس: جمعي از علما و طلاب حوزه قم طي بيانيه‌اي و با هدف پاسخگويي به زياده‌خواهي غرب در قطعنامه ۲۲۳۱ شوراي امنيت سازمان ملل در زمينه توان موشكي ايران، خواستار برگزاري رزمايش موشكي توسط نيروهاي مسلح كشورمان شدند.

مهر: احمد توكلي، نماينده مردم تهران در مجلس با اشاره به سفرهاي اخير برخي مقامات اروپايي به تهران و حواشي پيش آمده در ارتباط با آنها، اظهار كرد: نفس سفر اروپايي‌ها به كشور ما، هم از جهت نگاه بلندمدت و هم از جهت وضعيت فعلي محتواي «برجام» و قطعنامه شوراي امنيت، مثبت است.

باشگاه خبرنگاران: «سيدعلي‌اصغر حسيني» يكي از وكلاي حميد بقايي در واكنش به سخنان «تركان» دبير شوراي هماهنگي مناطق آزاد و ويژه اقتصادي و اشرفي اصفهاني، رييس هيات بدوي رسيدگي به تخلفات اداري نهاد رياست‌جمهوري ضمن ارايه توضيحاتي، حق موكل خود را براي پيگيري قضايي اين تهمت‌ها و اظهارات كذب محفوظ دانست. وي ادامه داد: در مورد خودروهايي كه آقاي تركان مدعي شده‌اند، گرفته شده و هنوز پس داده نشده است، تمامي اين خودروها اخيرا به مناطق آزاد برگردانده شده و صورت‌جلسه‌ آن موجود است اما ظاهرا گزارش اين موضوع هنوز به اطلاع آقاي تركان نرسيده است. ضمن اينكه واگذاري اين خودروها توسط مناطق آزاد هيچ ارتباطي به آقاي بقايي نداشته و ايشان نه واگذاركننده بوده و نه تحويل‌گيرنده اين خودروها، شايسته بود آقاي تركان ابتدا اطلاعات خود را در خصوص موضوع تكميل و سپس اقدام به مصاحبه مي‌كرد.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون