• ۱۴۰۳ جمعه ۲۸ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 3307 -
  • ۱۳۹۴ دوشنبه ۱۲ مرداد

عضو هيات‌مديره بنياد اميد ايرانيان خبر داد

پايان سازماندهي استاني و اجماع‌سازي اصلاح‌طلبان

سيدحسن رسولي، عضو هيات‌مديره بنياد اميد ايرانيان از پايان سازماندهي استاني و فرآيند اجماع‌سازي اصلاح‌طلبان براي انتخابات آتي مجلس خبر داد و گفت: نيروهاي اعتدالگرا بايد هر چه سريع‌تر از حالت بي‌عملي و كم تحركي خارج شوند.

سيد حسن رسولي كه با ايرنا گفت‌وگو مي‌كرد، به اظهارات اخير علي‌اكبر ناطق‌نوري درمورد عملكرد جريانات اعتدالگرا در انتخابات مجلس آينده اشاره كرد و افزود: آقاي ناطق‌نوري به دليل سوابق و تجارب ارزنده‌اي كه دارند، در حوزه سياست داخلي داراي نظرات صائب و ارزنده هستند و آنچه كه من از محتوا و پيام اصلي صحبت‌هاي وي ديدم، يك علامت هشدارگونه به مجموعه نيروهاي سياسي اصلاح‌طلب و اصولگرايان معتدل است. وي در گفت‌وگو با ايرنا خاطرنشان كرد: اين هشدار به كساني بود كه به وجود آورنده نتايج خوشايند انتخابات 24 خرداد 92 بودند تا در انتخابات مجلس شوراي اسلامي در اسفند ماه امسال تلاش بيشتر، برنامه‌ريزي دقيق‌تر، انسجام گسترده‌تر و تحرك بيشتر داشته باشند.

عضو هيات‌مديره بنياد اميد ايرانيان يادآور شد: البته اين كم تحركي در حوزه اصلاحات به چشم نمي‌خورد و اصلاح‌طلبان و به‌طور مشخص مجموعه‌اي كه در انتخابات 92 به دكتر عارف كمك كرد بلافاصله بعد از انتخابات مقدمات ورود به انتخابات مجلس را آغاز كرد و بي‌وقفه و در سطوح مختلف برنامه‌هاي خود را اجرا مي‌كند. رسولي به انجام سفرهاي استاني محمدرضا عارف و برگزاري جلسات ستادي براي پشتيباني نظري مجموعه اصلاح‌طلبان از انتخابات اشاره كرد و گفت: علاوه بر اين مجموعه و شوراي مشاورين وي كه بخشي از ظرفيت اصلاح‌طلبي هستند، شوراي هماهنگي احزاب اصلاح‌طلب نيز به‌طور جدي وارد انتخابات شده است. وي ادامه داد: سازماندهي استاني و اجماع‌سازي اصلاح‌طلبان پايان يافته است و در بسياري از حوزه‌هاي انتخابيه پيراموني در عمل فعاليت‌هاي بلامانع انتخاباتي اصلاح‌طلبان توسط نامزدهاي احتمالي با استفاده از ظرفيت‌هاي قانوني جريان دارد.

اين فعال سياسي اصلاح‌طلب خاطرنشان كرد: مجموعه نيروهاي اعتدالگرا با خاستگاه اصولگرايي كه در كنار اصلاح‌طلبان در تجهيز سازمان راي دكتر روحاني نقش داشتند، بايد هر چه سريع‌تر از حالت بي‌تحركي و بي‌عملي خارج شوند و در قالب اتحاد دوباره به مشاركت حداكثري و برگزاري انتخابات رقابتي و سالم در انتخابات آينده كمك كنند.

استاندار اسبق خراسان اظهاراميدواري كرد: درانتخابات پيش رو شاهد رويكرد انبساطي و تمام شمول هيات مركزي نظارت و ساير بخش‌هاي نظارتي باشيم و در اين صورت است كه امكان مشاركت همه سلايق سياسي درون نظام در انتخابات آينده فراهم مي‌شود. رسولي خاطرنشان كرد: همه بخش‌هاي اصلاح‌طلب يك صدا و با انگيزه بالا هم خودشان آماده ورود به انتخابات به عنوان نامزد هستند و هم به عنوان پشتيبان و راي‌دهنده مردم را تشويق به مشاركت در انتخابات مي‌كنند و اميدواريم با مقدماتي كه مسوولان اجرايي و نظارتي انتخابات فراهم مي‌كنند در سال همدلي و همزباني شاهد خلق حماسه و حضوري ديگر باشيم.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون