• ۱۴۰۳ جمعه ۲۸ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 3309 -
  • ۱۳۹۴ چهارشنبه ۱۴ مرداد

مرور/ سرنوشت لغو كنسرت‌هاي مجوزدار

خرداد94: لغو 4 كنسرت مجوزدار فقط در خرداد ماه امسال گزارش شد. 10 خرداد وحيد تاج در شهرستان رشت اجازه اجرا پيدا نكرد. پس از آن كنسرت عليرضا روزگار28 خرداد در شهرستان خمين تعطيل شد و 19 خرداد هم جلوي اجراي كيهان كلهر گرفته شد، كنسرت پروازهماي هم شب 20 خرداد لغو شد.

تير 94: عبدالرضا رحماني فضلي در صفحه اينستاگرامش نوشت: «انتشار اخبار اغراق‌آميز درباره لغو كنسرت‌ها در كشور از مصاديق بداخلاقي اجتماعي است. حجم خبرها به گونه‌اي است كه حكايت از لغو 50 درصدي كنسرت‌ها دارد. اين در حالي‌ است كه بر اساس آمار سه ماهه اول امسال از 312 كنسرت داراي مجوز تنها 9 كنسرت برگزار نشده كه سه مورد آن از طرف برگزاركنندگان و يك مورد به دليل اشكال محتوايي از سوي وزارت ارشاد لغو شده است. »

و امروز

نماينده مردم قوچان و فاروج در مجلس شوراي اسلامي اعلام كرد: «اتفاقاتي كه در ماه‌هاي اخير در كشور افتاد و منجر به لغو مجوز كنسرت‌هاي مختلف توسط شوراي فرهنگ عمومي شد، سبب شد تا سطوح عاليرتبه كشوري از قبيل وزارت كشور و وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامي در اين زمينه اقدام كنند و صدور يا لغو مجوز كنسرت‌ها را جزو اختيارات شوراي فرهنگ عمومي ندانستند. »

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون