• ۱۴۰۳ جمعه ۱۴ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 3319 -
  • ۱۳۹۴ سه شنبه ۲۷ مرداد

خبر كوتاه

آيات يزدي، موحدي و مصباح ‌ فصل‌الخطاب سه ضلع اصولگرايان

مرتضي آقاتهراني، دبيركل جبهه پايداري در نشست اتحاديه‌هاي انجمن‌هاي اسلامي دانشجويان مستقل در دانشگاه تهران با اشاره به اينكه نشست‌ها و جلسات مختلفي براي وحدت اصولگرايان برگزار شده است، گفت: به اين نتيجه رسيديم كه در سلسله نشست‌هايي موارد مهم وحدت و توافقات موجود را بررسي و راهكارهاي رسيدن به آنها را تعيين كنيم. اين جلسات، جلسات خوب و مباركي بوده و تاكنون به نتايج خوبي رسيده است. به گزارش تسنيم، دبيركل جبهه پايداري افزود: 500 ساعت وقت گذاشته‌ايم تا موتلفه، ايثارگران و پايداري روي اصول با يكديگر به توافق رسيدند. مثلا روي مواردي چون فصل‌الخطاب و فتنه به توافق رسيده‌ايم و ديگر اينكه مجموعه‌اي با حضور دو نماينده از هر كدام از اين طيف يعني موتلفه، ايثارگران و جبهه پايداري انتخاب شده كه به شكل حقوقي و نه حقيقي به امر انتخاب اصلح بپردازند.

آقاتهراني گفت: اين مساله تا حدود زيادي جلو رفته، در اين شرايط ممكن است از پايداري فردي در انتخابات نيايد اما افرادي كه انتخاب مي‌شوند قطعا اصولگرا خواهند بود لذا اين توافقات حاصل شده و روي كاغذ هم آمده است اما چون اكنون بحث هسته‌اي مهم است و بايد به آن جدي پرداخته شود تا زمان انتخابات نيز مدتي باقي است، منتشر نشده است. وي با اشاره به اينكه آنهايي كه چوب لاي چرخ مي‌گذارند همان كساني هستند كه در جلسات هم شركت نمي‌كنند، بيان كرد: جلسات برگزار شده اصولگرايان جلسات پرمنفعت و مباركي بوده است و نتايج خوبي به همراه داشته است، با شرايطي كه وجود داشت ما احساس مي‌كرديم تا همين حد هم جلو نخواهيم رفت. دبيركل جبهه پايداري تصريح كرد: براساس توافقات موجود، سه فرد به عنوان فصل‌الخطاب اين سه طيف اصولگرايان انتخاب شدند و نظر قطعي را آنها اعلام مي‌كنند كه اين افراد را آيت‌الله يزدي، رييس جامعه مدرسين، آيت‌الله موحدي‌كرماني و آيت‌الله مصباح‌يزدي تشكيل مي‌دهند.

 

در عرصه انتخابات كسي از تخريب ديگران به جايي نمي‌رسد

نايب‌رييس جبهه پيروان خط امام و رهبري گفت: استفاده از تاكتيك كهنه تخريب ديگران فقط مخصوص كساني است كه مي‌دانند در عرصه انتخابات از اقبال عمومي برخوردار نيستند و تنها با برهم زدن آرامش و ايجاد تنش مي‌توانند به هدف خود برسند. محسن كوهكن در گفت‌وگو با ايسنا با بيان اينكه همه فعالان سياسي وظيفه اخلاقي و شرعي دارند تا فضاي انتخابات را به فضايي به دور از هيجانات كاذب و غوغاسالاري‌ها بدل سازند، اظهار كرد: دامن زدن به فضاي هيجاني و نشر اكاذيب و منحرف كردن اذهان مردم در آستانه انتخابات، هم به انتخاب مردم لطمه مي‌زند و هم سبب كاهش ميزان مشاركت خواهد شد. او با بيان اينكه در عرصه انتخابات با تخريب ساير گروه‌ها، جريان‌ها و اشخاص نمي‌توان اقبال عمومي را به دست آورد، گفت: هرگز كسي از نردبام سست و فرسوده تخريب ديگران و جوسازي عليه سايرين نمي‌تواند اقبال عمومي را به سوي خود جلب كند. روي آوردن به تاكتيك افشاگري فقط مخصوص كساني است كه از عدم اقبال عمومي نسبت به خود، آگاه هستند و تلاش مي‌كنند با برهم ريختن فضا و ايجاد تنش به نتيجه موردنظرشان برسند. اگر كسي ادله محكم‌‌پسندي در اختيار داشته باشد كه نشان دهد راي مردم با اوست، نه تنها به برهم زدن فضا نمي‌انديشد بلكه تمام تلاش خود را به كار مي‌بندد تا در فضايي آرام، آراي مردم به سبد او ريخته شود.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون