• ۱۴۰۳ جمعه ۲۸ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 3329 -
  • ۱۳۹۴ يکشنبه ۸ شهريور

مرگ دو جوان در تصادف

ايرنا| سخنگوي سازمان آتش نشاني و خدمات ايمني شهرداري تهران از برخورد مرگبار سواري پرايد با كاميون در جاده ورامين خبر داد.

جلال ملكي در اين باره گفت: در ساعت 4: 17 بامداد امروز (ديروز) حادثه رانندگي به سامانه 125 اطلاع داده شد كه به دنبال آن ستاد فرماندهي، آتش نشانان ايستگاه 86 و گروه نجات 17 را به محل حادثه واقع در جاده ورامين، سه راه تقي‌آباد اعزام كرد.

وي افزود: پس از حضور آتش‌نشانان در محل مشاهده شد يك دستگاه سواري پرايد با دو سرنشين جوان در حال حركت در مسير بوده كه به دليل نامشخصي ناگهان به‌شدت با قسمت عقب يك دستگاه كاميون كه در حاشيه خيابان پارك كرده بود، برخورد كرده است. سخنگوي سازمان آتش نشاني و خدمات ايمني شهرداري تهران با بيان اينكه كابين سواري پرايد كاملا به زير كاميون رفته و مچاله شده بود، خاطرنشان كرد: هر دو جوان در درون كابين محبوس شده بودند كه آتش‌نشانان همزمان با ايمن‌سازي محل، خودرو را از زير كاميون خارج كرده و با استفاده از تجهيزات هيدروليكي اقدام به برش قطعات آن كردند تا امكان خارج كردن دو جوان وجود داشته باشد. وي با اشاره به خارج كردن اين دو فرد از درون كابين پرايد و تحويل‌شان به عوامل اورژانس گفت: متاسفانه بررسي علايم حياتي آنان نشان داد كه اين دو جوان در پي شدت جراحات وارده جان خود را از دست داده‌اند. ملكي ادامه داد: آتش‌نشانان در ساعت 5:25 به عمليات خود خاتمه دادند. علت اين حادثه نيز از سوي عوامل پليس راهنمايي و رانندگي بررسي و اعلام
خواهد شد.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون