• ۱۴۰۳ جمعه ۲۸ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 3329 -
  • ۱۳۹۴ يکشنبه ۸ شهريور

خبر كوتاه

حريق يك دستگاه اتوبوس بنز با ۴۰ سرنشين

فارس| رييس پليس راه راهور ناجا از حريق يك دستگاه اتوبوس بنز با ۴۰ سرنشين در محور مشهد - تهران خبر داد.

سرهنگ محمدحسين حميدي با اعلام اين خبر اظهار داشت: حوالي ساعت 5:30 صبح شنبه يك دستگاه اتوبوس بنز 457 با 40 مسافر كه از مشهد به سمت تهران در حال حركت بود در محدوده استان سمنان دچار حريق شد.

وي بااشاره به اينكه بررسي‌هاي اوليه نشان مي‌دهد علت اين حادثه استفاده بيش از حد راننده از ترمز در سرازيري بوده است، افزود: در پي اين امر چرخ‌هاي اتوبوس آتش گرفته و به بدنه منتقل مي‌شود.

رييس پليس راه راهور ناجا با تاكيد بر اينكه خوشبختانه راننده بلافاصله از موضوع مطلع و نسبت به توقف اتوبوس و تخليه كامل مسافران و بار آنها اقدام مي‌كند، تصريح كرد: با وجود استفاده از كپسول آتش‌نشاني توسط راننده به دليل شدت وزش باد اطفاي حريق با مشكل مواجه مي‌شود و در نتيجه كل اتوبوس در آتش مي‌سوزد. وي خاطرنشان كرد: خوشبختانه اين حادثه تلفات جاني نداشته است. سرهنگ محمدحسين حميدي، فرمانده پليس كشور نيز در واكنش به اين حادثه گفت: با وجود استفاده از كپسول آتش‌نشاني توسط راننده به دليل شدت وزش باد اطفاي حريق با مشكل مواجه شده و در نتيجه كل اتوبوس بنز در آتش سوخت.

همچنين سيدمصطفي مرتضوي سخنگوي سازمان امداد و نجات جمعيت هلال‌احمر نيز درباره اين حادثه گفت: در پي اين حادثه امدادگران ما به 20 تن امدادرساني كردند كه اغلب آنان به شكل سرپايي خدمات درماني دريافت كردند.

 

انتشار تصاوير دوست صميمي در اينترنت

ايرنا| رييس پليس فتاي همدان از شناسايي و دستگيري فردي كه تصاوير شخصي شهروند همداني را در شبكه‌هاي اجتماعي منتشر كرده بود، خبر داد.

سرهنگ اكبر اميني گفت: با مراجعه و ارايه شكواييه شهروند همداني مبني بر انتشار تصاوير شخصي وي در يكي از شبكه‌هاي اجتماعي تحت موبايل و خدشه‌دار شدن حيثيت وي، موضوع ضمن تشكيل پرونده دردستور كار كارشناسان پليس فتا قرار گرفت. اين مقام انتظامي افزود: در بررسي‌هاي انجام‌شده مشخص شد فردي ناشناس با ساختن پروفايلي با نامي غير متعارف تصاوير شاكي پرونده را به اشتراك گذاشته است و بنابر اظهارات خود شاكي تصاوير زيادي را از وي در اختيار دارد و تصوير پروفايل را هر روز تغيير مي‌دهد.

اميني افزود: باانجام اقدامات فني و با به‌كارگيري شگردهاي پليسي، فردي با هويت معلوم شناسايي و با اخذ دستور از مقام قضايي دستگير شد. وي اظهار داشت: متهم در مواجهه با ادله و مستندات انكارناپذير رايانه‌اي به بزه انتسابي اقرار و در بازجويي فني به‌عمل‌آمده عنوان كرد كه قبلا با شاكي همكلاسي بودم و طي چندين مرحله بيرون رفتن، عكس‌هايي يادگاري با گوشي شخصي از وي گرفتم كه قرار بود آنها را حذف كنم ولي پس از فارغ‌التحصيل شدن از دانشگاه و قطع رابطه با وي اقدام به ساخت اين پروفايل و انتشار تمام تصاوير قبلي كردم.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون