• ۱۴۰۳ يکشنبه ۳۰ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 3335 -
  • ۱۳۹۴ يکشنبه ۱۵ شهريور

ويژه

اعتبارات مصوب شركت آبفاي ايلام در دو سال گذشته رشدي چهار برابري داشته است

رييس هيات‌مديره و مديرعامل شركت آب و فاضلاب ايلام گفت: حدود700ميليارد ريال اعتبار براي شركت آب و فاضلاب استان در سال گذشته و امسال مصوب شد كه در اين دو سال ميزان تخصيص اعتبارات مصوب استان با رشدي چهار برابري همراه بود و با تخصيص اين اعتبارات پروژه‌هاي مطلوبي در سطح استان انجام شده است.

 

گام‌هاي مستدام بانك دي در مسير بانكداري اسلامي

دكتر احمد شفيع‌زاده مديرعامل بانك دي به مناسبت هفته بانكداري اسلامي ضمن بررسي اجراي قانون عمليات بانكداري بدون ربا و ارايه پيشنهادهايي در اين زمينه به تشريح فعاليت‌هاي بانك دي در حوزه بانكداري اسلامي پرداخته است. وي همچنين از ايجاد مركز بانكداري اسلامي در بانك دي خبر داده و حركت بانك‌ها به اين سمت را ارزش‌آفرين خوانده است.

 

فروش محصولات بيت ديفندر با30 درصد تخفيف در فروشگاه آنلاين آسياتك

جشنواره فروش آنلاين محصولات امنيتي بيت ديفندر با 3 محصول آنتي ويروس، اينترنت سكوريتي و توتال سكوريتي با تخفيف ويژه 30درصد در فروشگاه آنلاين آسياتك آغاز شد. آسياتك يكي از برترين ارايه‌دهندگان خدمات اينترنت پرسرعت كشور در راستاي فراهم كردن بستر امن براي كاربراني كه از اينترنت پرسرعت و دايمي ADSL2+ استفاده مي‌كنند و به دنبال خريد
آنتي ويروسي هستند كه آپديت‌هاي سنگين نداشته باشد و در ضمن دايما سرور خود را چك كنند اقدام به فروش محصولات امنيتي بيت ديفندر در فروشگاه آنلاين آسياتك با تخفيف 30‌درصد كرد.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون