• ۱۴۰۳ يکشنبه ۲۳ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 3343 -
  • ۱۳۹۴ سه شنبه ۲۴ شهريور

خبر

پايان زورگيري دو مامورنما

باشگاه خبرنگاران| زورگيري‌هاي دو مامورنما با سمند شيشه دودي با دستگيري‌شان از سوي پليس به پايان رسيد. رسيدگي به اين پرونده از ساعت 9 صبح هفتم شهريور امسال با شكايت پسري مبني بر كلاهبرداري چند مامورنما از خود در كلانتري 144 جواديه تهران آغاز شد. شاكي به كارآگاهان گفت: چند روز پيش در خيابان 196 در شرق تهران با يكي از دوستانم منتظر تاكسي بوديم كه يك دستگاه خودروي سمند سفيد با شيشه‌هاي دودي با دو سرنشين جلوي ما توقف كرد. آنها خود را مامور پليس معرفي و ما را به زور سوار ماشين كردند. ادعا مي‌كردند مي‌خواهند ما را به كلانتري ببرند. يكي از آنها در راه به ما گفت گوشي‌مان رديابي شده و مشخص شده سرقتي است. آنها ما را به اتوبان زين‌الدين بردند و 470 هزار تومان پول و دو عدد گوشي همراه‌مان را به سرقت برده و ما را پياده كردند و متواري شدند. پلاك خودروي آنها مخدوش شده بود و ما نتوانستيم شماره آن را ‌برداريم. شاكي ادامه داد: يك هفته بعد از سرقت، هر دو سارق را در چهار‌راه تيرانداز ديدم و تعقيب‌شان كردم. آنها به ساختماني در خيابان تيرانداز رفتند. با ثبت اظهارات شاكي به سرعت تيمي از ماموران كلانتري 144 جواديه به مخفيگاه سارقان اعزام شدند و يكي از متهمان به نام اردشير را دستگير كردند. در بازرسي از مخفيگاه او نيز يك عدد گاز اشك‌آور و يك عدد تلفن بي‌سيم كشف شد. با آغاز بازجويي‌ها، اردشير همدست خود به نام خسرو را نيز معرفي كرد كه به اين ترتيب او نيز دستگير و به كلانتري منتقل شد. سرهنگ اميرهوشنگ اميري، رييس كلانتري 144جواديه تهرانپارس با اشاره به اعتراف هر دو متهم به بزه انتسابي از تحويل آنها به مراجع قضايي خبر داد.

 

فروش داروهاي غيرمجاز در اينترنت

پليس| عاملان فروش اينترنتي دارو‌هاي غيرمجاز در اراك دستگير شدند. سرگرد مصطفي نوروزي، رييس پليس فتاي فرماندهي انتظامي مركزي گفت: در راستاي اجراي طرح بين‌المللي جلوگيري از تبليغ و فروش داروهاي غيرمجاز، كارشناسان پليس فتاي مركزي، فضاي مجازي را زيرنظر گرفته و موفق به شناسايي سه نفر از مديران سايت‌هاي فروش دارو‌هاي غيرمجاز شدند و آنها را دستگير كردند. سرگرد نوروزي با اشاره به تحويل متهمان به مراجع قضايي از شهروندان خواست تا آدرس سايت‌هاي فروش داروهاي غيرمجاز را به پايگاه اينترنتي پليس فتا به نشاني Cyberpolice. ir ارسال كنند.

 

كشف 227 كيلوگرم مواد پيش‌ساز شيشه در قزوين

پليس| فرمانده انتظامي استان قزوين از كشف 277 كيلوگرم مواد پيش‌ساز شيشه در اين استان خبر داد. سردار مهدي محمودي با اشاره به دستگيري دو مجرم در اين عمليات گفت: ماموران اداره عمليات ويژه پليس مبارزه با مواد مخدر قزوين با اطلاع از عبور يك خودرو با محموله مواد پيش‌ساز شيشه به مقصد استان‌هاي غربي كشور، به مسيرهاي احتمالي اين خودرو در سطح راه‌هاي استان پرداخته و پس از شناسايي و توقف كاميونت، راننده و سرنشين آن را دستگير كردند.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون