• ۱۴۰۳ يکشنبه ۲۳ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 3343 -
  • ۱۳۹۴ سه شنبه ۲۴ شهريور

خبر كوتاه

مسموميت 30 روستايي با عامل ناشناخته

ايرنا| از مجموع 30 ساكن روستاي سفيرسفلي خرم‌آباد كه هفته گذشته به دليل ناشناخته‌اي دچار التهاب معده و روده شده بودند، 13 نفر به دليل نياز به اقدامات درماني بيشتر در بيمارستان بستري شدند. اين افراد در حالي از هفته گذشته تاكنون در بيمارستان بستري‌ هستند كه به گفته سرپرست مركز بهداشت خرم‌آباد عامل مسموميت هنوز مشخص نيست. جواد عموزاده گفت: اواسط هفته گذشته پزشك روستا دو مورد ابتلا به التهاب معده و روده در روستا گزارش كرد. در بررسي كارشناسان بهداشت روي آب آشاميدني روستا مشخص شد كلر آب شرب اين روستا هنگام بروز مسموميت، صفر بوده است. به گفته عموزاده آب آشاميدني روستاي سفيرسفلي تحت پوشش شركت آب و فاضلاب روستايي است اما آب مورد نياز اهالي از چشمه‌اي بهسازي نشده با پمپ به منبع منتقل و از آنجا نيز با لوله‌كشي در سطح روستا توزيع مي‌شود.

 

11 مصدوم در تصادف دو اتوبوس

پليس| در تصادف دو دستگاه اتوبوس شركت واحد در تبريز 11 نفر مصدوم شدند. شش نفر از مصدومان مرد و پنج نفر زن هستند كه حال سه نفر از آنها وخيم است. حبيب حسينقلي‌زاده، مسوول روابط عمومي مركز مديريت حوادث آذربايجان شرقي در شرح حادثه گفت: تصادف دو دستگاه اتوبوس شركت واحد صبح دوشنبه در ميدان جهاد تبريز زماني اتفاق افتاد كه راننده يكي از اتوبوس‌ها به دليل عدم توجه به جلو كنترل خودرو را از دست داد و از روبه‌رو با اتوبوسي ديگر تصادف كرد كه در آن 11 نفر از مسافران مصدوم شدند. به گفته حسينقلي‌زاده 10 نفر از مصدومان به بيمارستان شهيد محلاتي و يك نفر ديگر به بيمارستان امام رضا(ع) منتقل شده‌اند. حال سه نفر از مصدومان وخيم است.

 

دستگيري 101 بزهكار در غرب پايتخت

باشگاه خبرنگاران| پليس غرب تهران بزرگ در عملياتي پنج ساعته 101 نفر از بزهكاران سابقه‌دار غرب پايتخت را دستگير كرد. سردار محسن خانچرلي، فرمانده انتظامي غرب استان تهران با اعلام اين خبر از كشف تعداد سه قبضه سلاح گرم و تعداد زيادي سلاح سرد و مقاديري مشروبات الكلي از مخفيگاه دستگيرشدگان خبر داد.

 

مرگ نوجوان 18 ساله زير چرخ‌هاي تراكتور

پليس| راننده 18 ساله يك دستگاه تراكتور پس از واژگوني زير چرخ‌هاي تراكتور گير كرد و جان باخت. سرهنگ توحيد فارسي، فرمانده انتظامي ورزقان گفت: با دريافت خبري مبني بر وقوع سانحه فوتي در يكي از محورهاي روستايي حاشيه بخش خاروانا، ماموران پليس به محل اعزام شدند. با حضور ماموران مشخص شد يك دستگاه تراكتور از مسير اصلي منحرف و واژگون شده و راننده نيز زير چرخ‌هاي آن جان باخته است. به گفته سرهنگ فارسي، راننده تراكتور 18 سال داشت كه به دليل عدم توانايي در كنترل وسيله نقليه دچار حادثه شد.

 

مرگ پسر كبوتر باز با سقوط از پشت بام

تسنيم| پسري كبوتر باز در درگيري با مردي 34 ساله از بالاي پشت بام سقوط كرد و جان باخت. رسيدگي به اين پرونده پس از كشته شدن پسر جوان در دستور كار ماموران پليس كرمانشاه قرار گرفت. ماموران مرد 34 ساله را دستگير كردند و با اعتراف او به قتل، پرونده براي رسيدگي تحويل مراجع قضايي شد. متهم به قتل در دادگاه گفت: مقتول كبوترباز بود. او مدام از پشت بام خانه‌اش به حياط مادرم نگاه مي‌كرد. چند بار به او تذكر داده بودم اما توجهي نكرد تا روز حادثه به پشت بام خانه‌شان رفتم. آنجا با هم درگير شديم اما من فقط يك سيلي به او زدم ولي همان يك سيلي باعث شد تا او تعادلش را از دست بدهد و از بالاي پشت بام به پايين پرت شود. پس از ثبت اعترافات متهم، قضات حكم قتل شبه عمد صادر كرده و متهم را به پرداخت ديه محكوم كردند. پرونده او به دليل عدم توانايي در پرداخت ديه در ستاد ديه كرمانشاه در حال رسيدگي است.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون