• ۱۴۰۳ شنبه ۱۵ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 3345 -
  • ۱۳۹۴ پنج شنبه ۲۶ شهريور

سر خط خبرها

ايلنا: غلامحسين اسماعيلي ضمن قدرداني از اقدامات مثبت صورت گرفته در زمينه تعيين تكليف زندانيان بيمار صعب‌العلاج و لاعلاج از طريق فعال كردن كميسيون‌هاي پزشكي مربوطه و پيگيري عفو مصداقي و موردي مقام معظم رهبري جهت كاهش جمعيت كيفري، به بخشنامه اخيرالصدور رياست محترم قوه قضاييه در خصوص تشكيل ستادهاي پيشگيري و برخورد با جرايم انتخاباتي در مراكز استان‌ها اشاره و اظهار كرد: اين ستاد بحمدالله در استان تهران تشكيل شده و برابر با قانون به وظايف محوله با قاطعيت عمل خواهد كرد.

ايرنا: جواد ناصريان، معاون توسعه مديريت و منابع انساني وزير كشور از برگزاري نشست استانداران در روز دوشنبه آينده (30 شهريور) با محوريت انتخابات و اقتصاد مقاومتي خبر داد و افزود: در اين نشست رييس ستاد انتخابات كشور توضيحات لازم را در اين زمينه ارايه خواهد كرد. بحث اقتصاد مقاومتي و تشريح ساختار جديد استانداري‌ها پس از احياي سازمان مديريت و برنامه‌ريزي يكي ديگر از محورهاي نشست هفته آينده استانداران كشور خواهد بود.

خانه ملت: منصور حقيقت‌پور، نايب‌رييس كميسيون ويژه بررسي برجام، گفت: ما درباره اجتناب از طرح نگاه‌هاي سياسي و حزبي در جريان نشست‌هاي كميسيون تذكراتي را به افراد داده‌ايم تا هر كسي گرايش‌هاي سياسي خود را بيرون اين كميسيون بگذارد و تنها با نگاهي تخصصي و حرفه‌اي وارد نشست شود.

ايرنا: عليرضا اميني، معاون منابع انساني قوه قضاييه گفت: دستگاه قضا به پنج هزار قاضي جديد نياز دارد. وي با اشاره به برنامه پنجم توسعه كشور و اضافه شدن 800 قاضي هر سال به مدت پنج سال به كادر قضايي، اظهار داشت: باتوجه به افزايش ورودي پرونده‌ها به دستگاه قضا اين ضرورت براي جذب قاضي صورت گرفت؛ البته در آغاز اين برنامه فرآيند جذب كمتر بود اما امسال حدود يك هزار قاضي وارد دستگاه قضا مي‌شوند.

داد: صادقي، معاون فرهنگي قوه‌قضاييه با تاكيد بر توسعه روزافزون تكنولوژي و ضرورت توجه به شبكه‌هاي اجتماعي گفت: انسان امروز حتي در اتاق خواب خود هم امنيت ندارد و خانواده با وجود اينكه در يك محيط و اتاق در كنار هم هستند اما از يكديگر دورند.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون