• ۱۴۰۳ يکشنبه ۱۶ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 3345 -
  • ۱۳۹۴ پنج شنبه ۲۶ شهريور

سردار سلامي:

نه اين دولت و نه دولت‌هاي گذشته اصلا تحت نفوذ سپاه نيستند

 

 

گروه سياسي| جانشين فرمانده كل سپاه گفت: ما به هيچ كشوري حملات سايبري انجام نمي‌دهيم اما اگر كشوري حملات سايبري انجام دهد پاسخ مخربي خواهيم داد. به گزارش «ايسنا»، گزيده اظهارات سردار سرتيپ حسين سلامي، جانشين فرمانده كل سپاه در برنامه تيتر امشب كه از شبكه خبر پخش شد به شرح زير است:

رييس‌جمهور از سپاه پاسداران درخواست كمك كرد. همه پايگاه‌هاي امريكا در تيررس موشك‌هاي نقطه زن با قدرت تخريب بالا، دقيق و پر حجم سپاه است وموشك‌هاي ما مي‌توانند ناوهاي هواپيمابر امريكايي را مورد هدف قرار دهند.

ما منطبق بر ماكسيمم فاصله‌اي كه ناو هواپيمابر از مرزهاي ملي ما دارد توانمندي موشكي خودر ا توسعه مي‌دهيم و به زودي اين توانمندي روي انواع موشك‌هاي بالستيك برد بلند مورد بهره‌برداري قرار مي‌گيرد

نه اين دولت و نه دولت‌هاي گذشته اصلا تحت نفوذ سپاه نيستند. ستاد كل نيروهاي مسلح و نهادهايي كه در سپاه پاسداران حضور دارند به حسابرسي دقيق از اين نيرو مي‌پردازند و آن دسته از افرادي كه در پروژه‌هاي مهندسي شركت مي‌كنند از نيروهاي ذاتي و قابليت‌هاي دفاعي نيستند و سپاه پاسداران هرگز از قابليت‌هاي دفاعي به نفع قرارگاه سازندگي خاتم الانبيا استفاده نمي‌كند و اگر پتانسيل‌هاي كنوني سپاه پاسداران نباشد اين نهاد انقلابي نمي‌تواند در برابر قدرت‌هاي بزرگ ايستادگي كند و اگر اين گونه نبود آيا سپاه مي‌توانست نيروي زميني خود را در مرزها گسترش دهد و سپاه پاسداران در انجام عمليات خود موفق بوده است.

سپاه يك حزب سياسي نيست و از هيچ جريان سياسي حمايت نمي‌كند و ذيل هيچ جريان سياسي عمل و مداخله نمي‌كند و هيچ جانبداري در فرآيند انتخابات نخواهد داشت و سپاه بصيرت سياسي داشته و مسائل سياسي را رصد مي‌كند تا آنها تبديل به تهديد نشوند اما در انتخابات به هيچ عنوان دخالت نمي‌كند.

سپاه داراي ماموريت‌هاي امنيتي و دفاعي گسترده بود و ما داراي شبكه‌هاي نيرومند اطلاعاتي در درون و بيرون هستيم و همچنين سپاه پاسداران در حوزه دفاع سايبري بازدارندگي را در سطح بالا توسعه داده و در صورت هر گونه تجاوز پاسخ ويرانگري را براي دشمن در نظر گرفته‌ايم.

ما به هيچ كشوري حملات سايبري انجام نمي‌دهيم اما اگر كشوري حملات سايبري انجام دهد پاسخ مخربي خواهيم داد.

رخي رسانه‌ها منعكس‌كننده بخشي از ديدگاه‌هاي سپاه هستند و رسانه‌هاي امروز يكي از ابزارهاي دقيق عمليات رواني هستند و نيروهاي انقلابي بايد رسانه داشته باشند و ما با زبان و قلم و سلاح خود مي‌جنگيم.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون