• ۱۴۰۳ شنبه ۲۹ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 3382 -
  • ۱۳۹۴ دوشنبه ۱۱ آبان

امضاي تفاهمنامه همكاري بانك تجارت و بانك آينده

 

تفاهمنامه همكاري بانك‌هاي تجارت و آينده، در مراسمي با حضور آقايان محمدابراهيم مقدم‌نودهي و جلال رسول‌اف، مديران عامل اين دو بانك به امضا رسيد.

اين تفاهمنامه با موضوعاتي همچون دعوت به مشاركت در تامين مالي پروژه‌ها، ارايه هرگونه تسهيلات و تعهدات (ضمانتنامه و اعتبارات اسنادي) به صورت سنديكايي و سرمايه‌گذاري ريالي و ارزي مشترك در طرح‌ها و پروژه‌هاي كوتاه‌مدت و ميان‌مدت به امضاي مديران عامل دو بانك رسيد.

محمدابراهيم مقدم، مديرعامل بانك تجارت در مراسم انعقاد اين تفاهمنامه گفت: با توجه به رفع محدوديت‌هاي بين‌المللي مي‌توانيم با سود بردن از امكانات يكديگر خدمات مناسبي به مشتريان هر دو بانك ارايه دهيم و بانك تجارت با تمام امكانات آماده گسترش اين همكاري‌ها در ديگر حوزه‌هاي خدمات دو بانك است.

مقدم افزود: اميدوارم امضاي اين تفاهمنامه گام ديگري در مسير هماهنگي و هم‌افزايي بين بانك‌ها براي ارايه خدمات بهتر با هزينه كمتر به مشتريان باشد. اين گونه همكاري‌ها علاوه بر فراهم آوردن بستر لازم براي ارايه محصولات بانكي فراگير به هموطنان، به كاهش هزينه‌هاي مشترك و تسهيل دسترسي مردم به خدمات بانكي نيز منجر مي‌شود و افزايش رضايت تمام ذي‌نفعان بانك‌ها را به همراه خواهد داشت.

در اين مراسم رسول‌اف، مديرعامل بانك آينده نيز با اشاره به سوابق همكاري‌هاي مشترك دو بانك خاطرنشان ساخت: امضاي اين تفاهمنامه گام نخست براي توسعه همكاري‌هاي بين دو بانك است و عزم جدي وجود دارد تا اين تفاهمنامه باعث ايجاد بسترهاي لازم براي همكاري بيشتر و در نهايت رضايت بيش از پيش مردم از خدمات شبكه بانكي كشور شود.

مديرعامل بانك آينده افزود: در نظر داريم تا با تشكيل كارگروه‌هاي مشترك و بهره‌گيري از تجربه و دانش و نوآوري مديران و كارشناسان دو بانك زمينه را براي همكاري‌هاي خلاقانه و سودآور بين دو بانك فراهم كنيم. ما معتقديم در دوران پساتحريم بازار از آن كساني است كه قواعد رقابت را بلد باشند زيرا با رقباي بزرگي روبه‌رو خواهيم شد.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون