• ۱۴۰۳ شنبه ۲۹ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 3382 -
  • ۱۳۹۴ دوشنبه ۱۱ آبان

خبر كوتاه

كوچك‌ترين زورگير تهران دستگير شد

پليس| پسري 11 ساله كه با تهديد قمه اقدام به زورگيري مي‌كرد، از سوي پليس شناسايي و دستگير شد. او كوچك‌ترين زورگير تهران است.

ساعت 7 آبان ماه نوجواني به نام مهرداد به كلانتري 144 جواديه تهرانپارس مراجعه كرد و به ماموران تجسس اين يگان اعلام داشت: پسري به نام محسن 11 ساله تبعه افغانستان مدتي است با تهديد قمه در ساعات مختلف شبانه‌روز اقدام به زورگيري از پسربچه‌هاي محل مي‌كند و تاكنون از چندين نفر مبالغ مختلف به سرقت برده است. به دنبال اظهارات شاكي اكيپي مجرب از ماموران تجسس كلانتري به خيابان امين مراجعه كردند و بعد از چند دقيقه تعقيب و مراقبت در محل‌هايي كه احتمال حضور متهم 11 ساله مي‌رفت به جست‌وجو پرداختند تا اينكه يك ساعت بعد شاكي متهم را شناسايي كرد و بلافاصله عوامل تجسس نامبرده را دستگير كردند. كارآگاهان متهم را به واحد تجسس كلانتري منتقل كردند و تحت بازجويي‌هاي فني قرار دادند كه محسن 11 ساله به سرقت و زورگيري از بچه‌هاي محل از سال گذشته تاكنون اعتراف كرد. پرونده متشكله جهت سير مراحل قانوني و تحقيقات بيشتر به پايگاه چهارم پليس آگاهي تهران بزرگ ارجاع شد.

 

برادركشي به دليل اختلاف خانوادگي

ايرنا| فرمانده انتظامي گنبدكاووس از وقوع يك فقره قتل و دستگيري قاتل در كمتر از هفت ساعت در اين شهرستان خبر داد و گفت: دراين حادثه، قاتل با اسلحه شكاري برادر خويش را به قتل رساند. سرهنگ محمد علي عسگري گفت: اين حادثه صبح ديروز (شنبه) و در پي درگيري لفظي بين دو برادر بر سر اختلاف ملكي، در يكي از روستاهاي حومه گنبدكاووس رخ داد. وي گفت: در اين درگيري لفظي كه پدر خانواده نيز حضور داشت، جمشيد برادر كوچك‌تر و 34 ساله خانواده با اسلحه تك‌لول شكاري به سمت ابراهيم برادر بزرگ‌تر و 46 ساله، شليك كرده و از صحنه متواري مي‌شود. سرهنگ عسگري اضافه كرد: درپي اصابت گلوله به قفسه سينه برادر بزرگ‌تر و جراحت شديد آن، تا رسيدن نيروهاي امدادي و نيز پليس آگاهي، وي از دنيا مي‌رود و بلافاصله عمليات پليس براي دستگيري قاتل آغاز مي‌شود. وي تصريح كرد: با سرنخ‌هاي به دست آمده مشخص شد قاتل به شهر گرگان گريخته و با هماهنگي و همكاري پليس آگاهي گرگان، عصر روز حادثه و در كمتر از هفت ساعت وي در يكي از خيابان‌هاي اين شهر شناسايي و دستگير مي‌شود. فرمانده انتظامي گنبدكاووس خاطرنشان كرد: قاتل پس از دستگيري به قتل برادر خود اعتراف كرد و با تشكيل پرونده تحويل مراجع قضايي شد.

 

قتل گروگان به دست آدم‌ربا

پليس| فرماندار عنبرآباد با اشاره به كشف جسد يك مرد در اين شهرستان گفت: اين فرد كه به گروگان گرفته شده بود شبانگاه شنبه به قتل رسيده است. محمد حجتي‌پور گفت: مقتول كه يكي از كشاورزان دهستان دوساري است شامگاه جمعه از محل باغش براي اخاذي ربوده شده بود. وي اظهار كرد: جسد اين فرد غروب شنبه در حوالي روستاي تل شيراز شهرستان عنبرآباد كشف شد. رييس شوراي تامين شهرستان عنبرآباد ادامه داد: نام قاتل و عامل گروگانگير در تحقيقات انجام شده «الف – ج» مشخص شد كه اقدامات امنيتي براي دستگيري وي در حال انجام است. حجتي‌پور ادامه داد: شوراي تامين به همين منظور در شهرستان‌هاي جنوبي استان كرمان برگزار و نيروهاي انتظامي و اطلاعاتي هم براي دستگيري اين فرد بسيج شده‌اند. وي بيان كرد: تحقيقات انجام شده نشان مي‌دهد كه هدف قاتل فقط اخاذي از مقتول و خانواده وي بوده است.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون