• ۱۴۰۳ شنبه ۲۹ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 3382 -
  • ۱۳۹۴ دوشنبه ۱۱ آبان

بيانيه استقلال عليه كي‌روش

لقمه بزرگ‌تر از دهانت برداشتي

 سرمربي تيم ملي در طول يك هفته‌اي كه پشت سر گذاشته‌ايم چندين و چند مصاحبه انجام داده و بيانيه‌هاي متعدد صادر كرده، مصاحبه‌ها و بيانيه‌هايي كه با تندترين الفاظ نگاشته و به زبان آورده شده است. توهين، تحقير، از بروز عصبانيت گرفته تا خشم، گويا كي روش اين روزها بيش از هر زمان ديگري به آن چيزي شبيه شده كه خودِ واقعي اوست.

كي روش مدت‌هاست كه اركان مختلف فوتبال از جمله دبيركل، بازيكنان و مسوولان ورزش را به تمسخر گرفته و متاسفانه هيچگاه او خودش را ملزم به پاسخگويي ندانسته. او در آخرين اظهاراتش در مورد كاپيتان استقلال مطالب سخيفي را در ساعاتي از شب و با محتواي عجيب عنوان كرده كه باعث تعجب از احوال كي روش و رنجش ميليون‌ها تن از هواداران استقلال شده.

سرمربي تيم ملي مي‌تواند از نظر فني يا سيستم مدنظر خودش بازيكني را دعوت يا از بازيكني چشمپوشي كند اما حق توهين به شخصيت هيچ بازيكني را ندارد. آيا اين همه حاشيه و بيانيه مستقيم آن هم با چنين ادبياتي نشان از شخصيت كي روش است؟

شايد بتوان گفت كي روش اين‌بار پس از درخشش رحمتي بهانه فني را براي عدم دعوت از او بلاموضوع ديده و در تنگي قافيه شعري بي‌قافيه سروده و متاسفانه به تخريب شخصيت رحمتي روي آورده.

با تمام احترامي كه براي سرمربي ايران قايليم اما كي روش پايش را از گليم خود فراتر گذاشته و لقمه‌اي بزرگ‌تر از دهان برداشته.

اكنون زمان آن رسيده كه بدانيم رفتارهاي عوام‌فريبانه اين فرد مثل به دست گرفتن پرچم يا درگيري با مربي حريف يا داور مسابقه همگي ناپسند بوده و ما فقط به خاطر عرق ملي چشم‌هاي‌مان را به روي واقعيت بستيم.

از فدراسيون و كي روش انتظار مي‌رود اظهارات سخيف سرمربي تيم ملي را تكذيب يا پس گرفته و از باشگاه، رحمتي و هواداران ميليوني استقلال پوزش بطلبد. در صورت ادامه اين‌گونه صحبت‌ها و به‌كاربردن ادبيات ناشايست از سوي سرمربي تيم ملي، باشگاه استقلال ضمن پاسخگويي و برخورد قانوني با اين‌گونه هتاكي‌ها، ملي‌پوشان خود را در اختيار اين‌گونه شخصيت‌ها قرار نخواهد داد !

اگر چه به نظر مي‌رسد كه پشت هياهوي روزهاي اخير سرمربي تيم ملي تاكتيكي نهفته است كه قصد دارد بهانه‌هايي را براي خروج از تيم ملي ايران فراهم كند.

 

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون