• ۱۴۰۳ شنبه ۲۹ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 3386 -
  • ۱۳۹۴ شنبه ۱۶ آبان

سرخط خبرها

فارس| سردار غلامرضا جلالي، رييس سازمان پدافند غيرعامل در سخنان پيش از خطبه‌هاي نماز جمعه تهران اظهار كرد: «آن كساني كه در كشور ما يا براساس برداشت غلط يا براساس برداشت مغرضانه به دنبال توسعه دوستي و حذف استكبارستيزي با امريكا هستند بدانند كساني كه حضور امريكا در كشور را در حوزه‌هاي مختلف تئوريزه مي‌كنند و كساني كه به دنبال توسعه شبكه نخبگاني، ديپلماسي مك‌دونالد، ديپلماسي ورزشي، اساتيد، سينمايي و انواع و اقسام عرصه‌هايي كه به سمت تعامل بيشتر و درست كردن پايه‌هاي نفوذ در كشور ختم مي‌شود حركت‌هاي مشكوكي است يا با برداشت غلط يا با برداشت مغرضانه و خائنانه در اين كشور در حال شكل‌گيري است.»

مهر| عبدالرضا رحماني‌فضلي، وزير كشور با بيان اينكه ۱۳آبان نبايد تبديل به خاطره شده و فراموش شود، اظهار كرد: مذاكرات را روشي قانوني دانسته و آن را نتيجه استمرار واقعه ۱۳آبان و ايستادگي ملت ايران در برابر ظلم مي‌دانيم.

ايلنا| محمدحسين مقيمي، رييس ستاد انتخابات كشورگفت: يك نمونه از دستگاه اخذالكترونيكي آرا در اختيار شوراي نگهبان قرار گرفته است و منتظرتاييد اين دستگاه هستيم.

آنا: اكبر تركان، مشاور رييس‌جمهوري گفت: مخالفان و دلواپسان دولت و رييس‌جمهوري همچنان در فضاي انتخابات سال 92 مانده‌اند و از اين فضا خارج نمي‌شوند. وي افزود: اين افرادي كه از سناريوهاي خاصي استفاده مي‌كنند، مسير ملت ايران و دولت را متوقف نمي‌كنند و حتي همين افراد نمي‌دانند دنبال چه چيزي هستند. اين افراد مخالف دولت هستند و هرجا زمان داشته باشند مخالفت‌شان را بروز مي‌دهند و حتي اگر سوژه‌اي پيدا نكنند، آن را مي‌سازند.

پارسينه| محمدحسين صفارهرندي، وزير ارشاد دولت احمدي‌نژاد و عضو فعلي مجمع تشخيص مصلحت نظام گفت: «ما يك موي گنديده تندرو‌ها را به اعتداليون و اصلاح‌طلبان هم نمي‌دهيم. » وي افزود: «كساني با كلمات قشنگي چون اعتدال و اصلاح به‌دنبال وابستگي كشور به بيگانگان هستند» اما «شوراي نگهبان اجازه نمي‌دهد افراد مرتبط با بيگانگان به دولت و مجلس راه يابند.»

خانه ملت|منصور حقيقت‌پور، نايب‌رييس كميسيون امنيت ملي و سياست خارجي مجلس شوراي اسلامي گفت: ظرف حدود 40 روز آينده و با اعلام حل و فصل موضوع pmd و راستي‌آزمايي آژانس جمع‌آوري سانتريفيوژها آغاز خواهد شد. حقيقت پور تاكيد كرد: همان‌گونه كه طرف مقابل نسبت به ما تعهداتي دارد جمع‌آوري اين تعداد از سانتريفيوژها نيز جزو تعهدات جمهوري اسلامي ايران است و آن را پذيرفته‌ايم.

باشگاه خبرنگاران| سردار سرلشكر پاسدار صفوي، دستيار و مشاورعالي مقام معظم رهبري كه براي ديدار با خانواده سردار شهيد همداني در منزل وي حضور پيدا كرد ضمن تبريك و تسليت به خانواده شهيد همداني گفت: شهيد همداني، يك انسان چندبعدي بود. ايشان در پنج جبهه مبارزه كرد. جبهه اول مبارزه با رژيم ستمشاهي قبل از انقلاب و در راه پيروزي انقلاب و امام (ره) بود و چقدر در آن جو اختناق، مجاهدت‌ها كرد و حتي مدتي هم دستگير شد.

ايسنا|آيت‌الله سيداحمد علم‌الهدي، امام جمعه مشهد گفت: مرگ بر امريكا ديگر شعار نيست. عضو مجلس خبرگان رهبري افزود: استكبار مي‌خواهد جرياني به وجود بياورد كه ديگر آرزوي حج در دل مسلماني ايجاد نشود و از سيماي حج چنين تصويري توأم با وحشي‌گري در اذهان ديگران شكل بگيرد.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون