• ۱۴۰۳ يکشنبه ۳۰ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 3386 -
  • ۱۳۹۴ شنبه ۱۶ آبان

عكس نوشت

رييس‌جمهور فردا نمايشگاه مطبوعات و خبرگزاري‌ها را كليد مي‌زند

نقد منصفانه، پاسخگويي مسوولانه

بيست و يكمين نمايشگاه مطبوعات امروز فعاليت يك هفته‌اي خود را آغاز خواهد كرد مراسم رسمي افتتاحيه فردا با حضور رييس‌جمهور و وزير فرهنگ و ارشاد اسلامي برگزار خواهد شد. اين نخستين‌بار است كه رييس‌جمهور در آيين افتتاحيه اين نمايشگاه حضور پيدا مي‌كند. نمايشگاهي كه در هفته‌هاي منتهي به آغازش با حواشي بسياري روبه‌رو بود و تعدادي از رسانه‌هاي اصولگرا به نشانه آنچه خود اعتراض به عمكرد معاونت مطبوعاتي ارشاد اعلام كرده‌اند، از حضور در آن انصراف دادند. اين موج انصراف‌ها كه تا روز قبل از شروع نمايشگاها هم ادامه داشت، با تحليل‌هاي مختلفي روبه‌رو بود، برخي اين عدم حضور دسته جمعي دلواپسان و رسانه‌هايي مانند خبرگزاري فارس و كيهان را بهانه‌اي براي اعتراض مي‌ديدند و برخي هم آن را ترفندي مي‌دانستند براي عدم مواجهه اين رسانه‌ها با مردم.

نمايشگاه بيست و يكم مطبوعات در حالي فعاليت خود را آغاز مي‌كند كه غرفه‌هاي شركت‌كنندگان هنوز به‌طور كامل آماده نشده‌اند، بايد ديد نمايشگاه بيست و يكم در غيبت رسانه‌هايي كه خود را منتقد دولت مي‌دانند با چه كيفيتي هفته پيش‌رو را خواهد گذراند.

 

روزنامه اعتماد در غرفه 231 جنب نمازخانه از روز شنبه 16 تا جمعه 26 آبان ماه در خدمت بازديد‌كنندگان از نمايشگاه خواهد بود.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون