• ۱۴۰۳ دوشنبه ۱۰ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 3401 -
  • ۱۳۹۴ سه شنبه ۳ آذر

مرخصي 50 روزه كي‌روش براي معالجه بيماري‌

كفاشيان: نمي‌توانستم مخالفت كنم

در روزهايي كه اختلاف بين كي‌روش با بعضي از مديران فدراسيون فوتبال به اوج خود رسيده است، خبر آمد كه سرمربي تيم ملي ديشب ايران را ترك كرده است. دوري كي‌روش از تيم ملي اين‌بار 50 روز طول خواهد كشيد.
علي كفاشيان درباره اينكه بالاخره كي‌روش مرخصي خودش را از فدراسيون فوتبال گرفت، گفت: « بحث مرخصي نيست. با كي‌روش برنامه‌ريزي‌هاي آينده را انجام داديم. او خواسته‌هاي به حقي دارد كه بايد فكري به حال آن بكنيم. اينكه گفته مي‌شود كي‌روش به چهار ماه مرخصي رفته هم كذب محض است و مرخصي كي‌روش چهار ماه نخواهد بود بلكه دو ماه است. البته اين دو ماه كه مي‌گويم كل مرخصي او به حساب مي‌آيد اما بعضي مرخصي‌ها اجباري است كه شامل بيماري كي‌روش مي‌شود كه نمي‌شود مانع آن شد. او اخيرا عمل جراحي انجام داد و مرخصي‌اي كه بابت دوران نقاهت او سپري شد جزو آن دو ماه مرخصي كل نمي‌شد. ما در زمينه مرخصي با هم تفاهم مي‌كنيم. در واقع ما از كي‌روش انتظار اين را داريم كه برنامه‌هاي خود را در تيم ملي پيش ببرد و در زمينه مرخصي با وي مشكلي نداريم. هر زمان كه او مرخصي رفته با تفاهم با ما اين كار انجام شده است.»
كفاشيان درباره اينكه آيا مرخصي‌هاي كي‌روش با حقوق است يا بدون حقوق تاكيد كرد: «ما با كي‌روش يا هر مربي ديگري قرارداد يك ساله يا دوساله و سه ساله امضا مي‌كنيم و طبق قرارداد به وي دستمزد مي‌پردازيم. شايد هر مربي ديگري در رده‌هاي ديگر تيم ملي از 12 ماه پنج ماه كار مفيد انجام دهد اما در روزهاي ديگر شايد بازي‌ها تعطيل باشد يا اردويي در كار نباشد. در اين شرايط نمي‌شود آن مدت را از قرارداد كم كرد. در همه دنيا چنين شرايطي وجود دارد ضمن اينكه در نبود كي‌روش دستياران وي در ايران هستند و تمام بازي‌ها را زيرنظر دارند»رييس فدراسيون فوتبال در واكنش به اين موضوع كه كي‌روش روزي 15 ميليون حقوق مي‌گيرد و خيلي از اين روزها را در ايران نيست، خاطرنشان كرد: «هنوز مبلغ زيادي از طلب او به حسابش واريز نشده است. او كه روزمزد حقوق نمي‌گيرد. من تاكيد مي‌كنم قراردادي كه با مربيان بسته مي‌شود براساس روزهايي كه آنها در كشور هستند؛ نيست، بلكه براساس كل زماني است كه هدايت يك تيم را برعهده مي‌گيرند. ما قراردادي سه ساله با كي‌روش امضا كرديم و از عملكرد او بسيار راضي هستيم، ما از كي‌روش مي‌خواهيم تيم ملي را به موفقيت برساند و اين براي ما مهم است. فرقي نمي‌كند كي‌روش بخواهد در ايران و در هتل استراحت كند يا اينكه در منزل خودش در پرتغال. مهم اين است كه كي‌روش تيم ملي را به بهترين شكل هدايت كند. كي‌روش كنترل از راه دور دارد و اگر خودش اينجا نباشد روحش اينجا حاضر است!»

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون