• ۱۴۰۳ دوشنبه ۱۰ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 3401 -
  • ۱۳۹۴ سه شنبه ۳ آذر

خبر كوتاه

واكنش برانكو به گاف آقاي گزارشگر
گاف‌هاي گزارش جواد خياباني در فضاي مجازي حسابي سوژه شده است. برانكو در حاشيه تمرين پرسپوليس درباره اينكه جواد خياباني اسم او را در بازي مقابل استقلال اهواز ايوانكو برانكوويچ گفته، اظهار كرد: من اصلا از اين موضوع ناراحت نيستم چون گزارشگري در برنامه‌هاي زنده و مسابقات حساس بسيار كار سختي است و استرس مجريان بسيار بالاست. به هيچ عنوان من از آقاي خياباني ناراحت نيستم و وقتي دوستانم اين موضوع را به من گفتند عكس‌العمل خاصي نداشتم چون همه ما اشتباه مي‌كنيم. شايد خود من هم اشتباهي در بيان جمله‌ام داشته‌ام.

مظلومي ريسك نمي‌كند
رسيدن جام حذفي به مراحل پاياني، برنامه تيم‌هاي حاضر در اين تورنمنت را فشرده‌تر از قبل كرده و آنها كار سختي براي رقابت همزمان در هر دو جام دارند. استقلال صدرنشين فعلي ليگ جمعه اين هفته روبه‌روي فولاد قرار گرفت، چهارشنبه در جام حذفي با نفت بازي مي‌كند و دوشنبه هفته آينده مقابل سايپا قرار مي‌گيرد. پرويز مظلومي كه در اهواز خسرو حيدري، ابراهيمي و مجيدي را در اختيار نداشت مقابل نفت تهران ريسك نمي‌كند و با تمام قدرت به ميدان مي‌رود. آبي‌هاي تهران بعد از رويارويي با نفت، پنج روز فرصت آماده‌سازي براي بازي با سايپا در اختيار دارند و با توجه به برگزاري هر دو مسابقه در تهران، مظلومي و دستيارانش اين زمان را براي ريكاوري كافي مي‌دانند. نفت منصوريان كه از موفقيت در ليگ نااميد شده هم با تمام ستاره‌هايش در جام حذفي بازي خواهد كرد.

كي‌روش و عادل نقشه نكشيده‌اند
انتشار يك مصاحبه از قول ترابيان، سرپرست سابق تيم ملي باعث شد تا كارلوس كي‌روش با او تماس بگيرد. در اين مصاحبه از قول ترابيان نوشته شده بود كه كي‌روش با عادل فردوسي‌پور نقشه كشيده بودند كه نام اسدي را در 90 مطرح كنند. انتشار همين مصاحبه كافي بود تا كارلوس كي‌روش شخصا با عباس ترابيان تماس بگيرد و به او بگويد: «تو اين حرف را گفتي؟» ترابيان هم در پاسخ گفت: «نه، اين حرف‌ها به هيچ‌وجه از زبان من نبود.» دبير كميته بازاريابي فدراسيون فوتبال درباره اين تماس توضيح مي‌دهد: «بنده در همان تماس به آقاي كي‌روش گفتم كه بنده با شما دشمني ندارم. براي من موفقيت تيم ملي بسيار مهم‌تر است. الان هم سكان هدايت تيم ملي دست شماست و من وظيفه دارم از شما حمايت كنم. هر كاري هم بتوانم مي‌كنم. شما گذشته را فراموش كن. هر چه بوده تمام شده است.» ترابيان ادامه مي‌دهد: «كي‌روش هم به من گفت كه فكرش را مي‌كردم چنين حرفي را نزده باشي. پس مصاحبه را تكذيب كن كه من هم تكذيب كردم. ديگر مشكلي با كي‌روش ندارم و اگر او را ببينم اين بار روبوسي هم مي‌كنيم!»

مه‌لقا جام‌بزرگ: براي المپيكي شدن فشنگ مي‌خواهيم
مه‌لقا جام بزرگ مي‌گويد براي رسيدن به سهميه المپيك در آخرين ميدان باقي مانده، تيم تفنگ به تمرين با فشنگ نياز دارد. ملي‌پوش تفنگ ايران در خصوص مشخص شدن تاريخ مسابقات كسب سهميه المپيك گفت: بعد از منتفي شدن توزيع سهميه در كويت، زمان برگزاري مسابقات كسب سهميه به بهمن ماه موكول شده است. دو ماه باقي مانده فرصت خوبي براي تمرين است. اردوهاي تيم تفنگ از هفته آينده شروع مي‌شود كه البته من ديرتر به اردوها ملحق مي‌شوم. او ادامه داد: در بخش بادي به اندازه كافي تمرين داشته‌ايم و با يك ماه تمرين هم آماده مي‌شويم. دو سهميه در تفنگ بادي بانوان توسط احمدي و خدمتي كسب شده و بايد براي كسب سهميه در تفنگ سه وضعيت تلاش كنيم. در حال حاضر به اردوي خفيف نياز داريم. اما در بخش خفيف با كمبود فشنگ مواجه هستيم و اميدوارم تا مسابقات كسب سهميه اردويي در خارج از كشور داشته باشيم تا بتوانيم فشنگ لازم را تهيه كنيم. تمرين خشك فايده‌اي ندارد. رقباي ما روزانه نزديك به 200 فشنگ شليك مي‌كنند در حالي كه ما نزديك به مسابقات با فشنگ تمرين مي‌كنيم. جام بزرگ با اشاره به شكستن ركورد برون مرزي تفنگ سه وضعيت در كويت گفت: پيش از مسابقات آسيايي كويت اردويي 10 روزه در هانوفر آلمان داشتيم كه به آمادگي ما در خفيف كمك زيادي كرد. تنها 10 روز با فشنگ تمرين كرديم. من به حدي از آمادگي رسيدم كه توانستم ركورد برون مرزي سه وضعيت را بشكنم و به فينال راه پيدا كنم. در فينال نيز مي‌توانستم مدال بگيرم كه سلاحم مشكل داشت و باعث شد در امتيازها عقب بيفتم. بعد از رقابت‌هاي كويت به صلاحديد لازلو سوچك (سرمربي تيم ملي تفنگ) سلاحم را عوض كردم.اين ملي پوش تفنگ كشورمان همچنين گفت: اگر در كويت سهميه توزيع مي‌شد با ركوردهايي كه نمايندگان ايران داشتند چند سهميه در تفنگ و تپانچه مي‌گرفتيم. البته به نظرم در دهلي نيز مي‌توانيم كاري بزرگ كنيم و با توانايي كه در ملي‌پوشان هست مي‌توان حتي به حداكثر سهميه نيز رسيد.

 

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون