• ۱۴۰۳ پنج شنبه ۲۰ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 3404 -
  • ۱۳۹۴ شنبه ۷ آذر

خبر كوتاه

هماهنگي براي نابودي داعش
سيد احمد صافي، نماينده آيت‌الله سيد علي سيستاني، مرجعيت عاليقدر شيعيان عراق در خطبه‌هاي روز گذشته نماز جمعه كربلا با تاكيد بر اينكه اتحاد گروه‌ها و طرف‌هاي مختلف در عراق مهم‌ترين هدفي است كه همه بايد به دنبال تحقق آن باشند از جناح‌هاي سياسي عراق خواست اختلافات را كنار گذاشته و با افزايش همكاري و هماهنگي تلاش‌هاي خود را براي نابودي داعش با يكديگر همسو سازند. صافي با هشدار نسبت به اينكه تنها تروريست‌ها از بروز تنش و درگيري ميان طرف‌هاي مختلف بهره مي‌برند، ‌از همه گروه‌ها و طرف‌هاي عراق خواست موضع‌گيري‌هاي متحدي در مورد مسائل سرنوشت‌ساز كشور داشته باشند.

گشايش نمايندگي اسراييل در ابوظبي
باشگاه خبرنگاران جوان| نمايندگي رسمي رژيم صهيونيستي در آينده نزديك در ابوظبي گشايش خواهد يافت. اين نمايندگي فقط با آژانس بين‌المللي انرژي‌هاي جبران پذير (IRENA) كار خواهد كرد كه مقر آن در پايتخت امارات متحده عربي قرار دارد. اين دفتر يك نمايندگي ديپلماتيك كامل نخواهد بود اما در صورت گشايش، اولين حضور رسمي و دايم وزارت امور خارجه رژيم صهيونيستي در كشورهاي حاشيه خليج‌فارس محسوب مي‌شود.

ارايه راهكار پايان جنگ توسط انصارالله
فرستاده سازمان ملل به يمن در مسقط با هيات‌هاي انصارالله و حزب كنگره ملي يمن ديدار و گفت‌وگو كرد. محمد عبدالسلام، سخنگوي جنبش مردمي انصارالله يمن اعلام كرد كه هيات اعزامي اين جنبش در ديدار با اسماعيل ولد شيخ احمد، فرستاده سازمان ملل به يمن در پايتخت عمان، راهكارهاي جدي و مهمي را كه در توقف جنگ عليه يمن و فراهم آوردن شرايط آغاز گفت‌وگو‌هاي سياسي تاثيرگذار است مطرح كرد.

 

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون