• ۱۴۰۳ شنبه ۸ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 3413 -
  • ۱۳۹۴ يکشنبه ۲۲ آذر

سرخط خبرها

تسنيم| دريادار حبيب‌الله سياري، فرمانده نيروي دريايي ارتش گفت: آخرين سري موشك‌هاي پيشرفته‌اي كه در اختيار داريم، قدير است اما اين موشك‌ها ارتقا خواهد يافت. وي افزود: اقدامي كه ما اخيرا انجام داده‌ايم اين است كه ناوشكن‌هاي‌مان را به موشك‌هاي كروز پيشرفته تجهيز كرده‌ايم و در همين راستا نيز موشك قدير را از وزارت دفاع تحويل گرفته‌ايم و آن را روي ناوشكن‌هاي‌مان نصب كرده‌ايم.
ايسنا| سيدشهاب الدين چاوشي، معاون سياسي- اجتماعي استانداري تهران با اشاره به وجود برخي نگراني‌هاي شوراي نگهبان درباره مسائل فني لازم جهت برگزاري الكترونيك انتخابات سال جاري گفت: برگزاري انتخابات الكترونيك در گرو رفع اين نگراني‌هاست. معتقديم اگر بستر كار فراهم شود و انتخابات به صورت الكترونيك برگزار شود شبهات به حداقل مي‌رسد، چرا كه بيشترين نگراني در مرحله شمارش آرا وجود دارد. در برخي موارد اعضاي صندوق‌ها خسته مي‌شوند يا بعضا محل اخذ راي را ترك مي‌كنند و اين اعمال موجب بروز شبهه مي‌شود.
مهر: نمايندگان مجلس شوراي اسلامي در هفته پيش رو، طرح «تشكيل سازمان مبارزه با مفاسد اقتصادي» را بررسي و تعيين‌تكليف مي‌كنند. صحن علني مجلس شوراي اسلامي، اين هفته شاهد حضور محمود حجتي، وزير جهاد كشاورزي خواهد بود كه براي پاسخ به سوال حسينعلي حاجي دليگاني، نماينده شاهين شهر در جمع نمايندگان حضور مي‌يابد.
ايلنا: حسينعلي اميري، سخنگوي وزارت كشور از جلسه خود با معاون سياسي اين وزارتخانه براي تصميم‌گيري در خصوص حادثه قرچك خبر داد. وي عنوان كرد: در اين مورد نهايتا تصميم‌گيري در مورد ماجرا به بنده و آقاي مقيمي ارجاع داده شده است. وي افزود: بر همين اساس بنده و آقاي مقيمي فردا در جلسه‌اي در خصوص اتفاقات قرچك تصميم‌گيري خواهيم كرد. اميري در پاسخ به اين سوال كه در گزارش استاندار نام نقوي حسيني، نماينده ورامين هم قيد شده بود آيا در گزارش ارجاع شده به شما هم نام اين نماينده وجود دارد، گفت: بله من هم صحبت آقاي استاندار در اين مورد را تاييد مي‌كنم.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون