• ۱۴۰۳ دوشنبه ۱۷ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 3413 -
  • ۱۳۹۴ يکشنبه ۲۲ آذر

پيدا و پنهان

مهدي  هاشمي روز اربعين به مرخصي آمد
وكيل مهدي هاشمي از به مرخصي آمدن موكل خود در روز اربعين به مدت سه روز خبر داد. به گزارش ايلنا، سيد وحيد ابوالمعالي گفت: روز سه‌شنبه ۱۰ آذر ماه درخواست مرخصي ما به زندان ارايه شد و پس از موافقت، مهدي هاشمي از روز اربعين به مدت سه روز به مرخصي آمد. وي ادامه داد: موكلم بدون تاخير روز شنبه ۱۴ آذر براي ادامه محكوميت خود را به زندان اوين معرفي كرد.

هماهنگي‌هاي تلگرامي سخنراني مذهبي  در كرج را لغو كرد
سخنراني مذهبي دو فعال سياسي اصلاح‌طلب با فشار نيروهاي تندرو در استان البرز لغو شد. به گزارش ايلنا، به مناسبت ارتحال حضرت رسول اكرم(ص) و شهادت امام علي بن موسي الرضا(ع) قرار بود حجت‌الاسلام هادي غفاري سخنراني داشته باشد كه به دليل تهديد نيروهاي خودسر كه ساعتي قبل از شروع مراسم جلوي حسينه حاضر شده و مشغول سينه‌زني بودند، لغو شد و وي اجازه سخنراني پيدا نكرد.

نامه نخست وزير انگليس به روحاني درباره آزادي يك زنداني
ديويد كامرون، نخست‌ وزير انگليس در نامه‌اي به روحاني خواستار آزادي كمال فروغي، زنداني محكوم به جاسوسي براي انگليس شد. به گزارش ايسنا، فروغي، در سال 2011 دستگير و پس از احراز جرم در دادگاه به جاسوسي به تحمل هفت سال زندان محكوم شد.

حمله به آذر منصوري اين‌بار در دانشگاه چمران اهواز
پس از هشت سال، مراسم ۱۶ آذر (روز دانشجو) در دانشگاه شهيد چمران اهواز برگزار شد. مراسم روز دانشجو با همت انجمن اسلامي دانشجويي و انجمن اسلامي دانشجويان پيرو خط امام (ره) دانشگاه شهيد چمران اهواز و با حضور آذر منصوري، عضو شوراي مركزي حزب اتحاد ملت ايران اسلامي و جهانبخش خانجاني، عضو شوراي مركزي حزب كارگزاران سازندگي و سخنگوي سابق وزارت كشور در دولت اصلاحات، برگزار شد. بر اساس گزارش‌هاي رسيده در همان تاريخ از ساعت هشت صبح، اجتماعي غيرقانوني را در جلوي درب آمفي تئاتر دانشكده علوم به راه انداختند كه اين اجتماع با هماهنگي‌هاي قبلي از سوي برخي تشكل‌هاي دانشجويي و نيز افرادي از بيرون دانشگاه انجام شده بود. اين افراد با اجتماع خود در پي آن بودند كه از برگزاري اين مراسم جلوگيري كنند كه اين مراسم در نهايت با دو ساعت تاخير برگزار شد. در خلال برگزاري مراسم فردي وارد محل برگزاري مراسم شده و به سمت مدعوين حمله كرد و با واژگون كردن پرچم ايران و پرتاب كردن سه گل رز، نماد سه شهيد اهورايي و خرد كردن ميكروفن در پي برهم زدن مراسم بود كه با دخالت برگزاركنندگان مراسم و حراست دانشگاه به بيرون هدايت شد. سپس گروهي كه در بيرون از آمفي‌تئاتر بودند براي بر هم زدن مراسم به درب‌هاي ورودي هجوم بردند و با فحاشي و اهانت‌هاي مكرر به دانشجويان و حمله به دست‌اندركاران برنامه و شكستن درب‌هاي ورودي، به محل برگزاري برنامه حمله‌ور شدند. يكي از آنها ميكروفن را از روي ميز برداشته و منصوري فقط توانست بگويد بسم‌الله الرحمن الرحيم … پس از شروع درگيري دانشجويان انتظامات تلاش كردند تا منصوري و خانجاني را از سالن خارج كرده كه در حين خروج يكي از دانشجويان حمله‌كننده خود را به منصوري رساند و با مشت بر صورت او كوبيد. در بيرون از سالن نيز عده‌اي به سخنرانان حمله كردند.

سعيد مرتضوي: من برگشتم!
دادستان سابق تهران كه خروج وي از كشور براي حضور در راهپيمايي اربعين بحث‌برانگيز شده بود، از بازگشت خود به تهران در يكشنبه گذشته خبر داد. به گزارش خبرآنلاين، او گفت كه اكنون هم مشغول پذيرايي از ميهماناني است كه به مناسبت بازگشتش از سفر زيارتي آمده‌اند.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون