• ۱۴۰۳ دوشنبه ۱۰ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 3413 -
  • ۱۳۹۴ يکشنبه ۲۲ آذر

گزارش كوتاه

استقلال كه به پشتوانه شكست ناپذيري‌اش در بيرون از خانه موفق شده در صدر جدول ليگ پانزدهم تا پايان هفته سيزدهم حضور يابد اين هفته در تبريز به مصاف تراكتورسازي خواهد رفت. شاگردان پرويز مظلومي در اين فصل چهار بار در زمين حريفان به ميدان رفته‌اند كه از اين بازي‌ها موفق به كسب 10 امتياز شده‌ اند.
آنها برابر گسترش فولاد در تبريز به برتري دو بر صفر رسيده‌اند، تساوي يك بر يك در مشهد برابر پديده و دو پيروزي دو بر صفر برابر فولاد و سه بر صفر برابر سپاهان آمار شاگردان پرويز مظلومي در مهماني‌هاي اين فصل بوده است. امير قلعه نويي در نخستين گام در هدايت تراكتورسازي به ركورد شكست ناپذيري استقلال در بيرون از خانه حمله خواهد كرد و بايد ديد موفق به شكستن آن خواهد شد يا خير. البته چيزي كه كار قلعه نويي را در اين راه سخت مي‌كند 10 هفته شكست‌ناپذيري استقلال و مظلومي در اين فصل و در هفته‌هاي اخير است. نكته آماري جالب اينكه تنها امير قلعه‌نويي از بين مردان تاريخ استقلال نبود كه هدايت تراكتورسازي را بر عهده گرفته است كه در تاريخ اين باشگاه تبريزي چهار مرد استقلالي هدايت تيم تراكتورسازي را عهده‌دار بوده‌اند. مرد اول اين عرصه محمد بياتي، گلر تيم فوتبال استقلال در سه دهه 20، 30 و40 بود. او در دهه 50 هدايت تيم تراكتورسازي را بر عهده گرفت. در سال 1377 فيروز كريمي كه در سال‌هاي مياني دهه 80 سرمربي استقلال شد، عهده‌دار مسووليت هدايت تيم فوتبال تراكتورسازي شده و سومين مرد اين عرصه هم قلعه نويي است كه براي دومين بار تيم فوتبال تراكتورسازي را هدايت خواهد كرد.
همچنين رسول خطيبي نيز كه يك نيم‌فصل در استقلال بوده، سال گذشته سرمربي تراكتور بود. به جز اين چهار نفر، بازيكنان ومربيان ديگري تحت عناوين مختلف براي تيم فوتبال استقلال و تراكتورسازي نقش‌آفريني كرده‌اند كه مهم‌ترين آنها پرويز مظلومي است كه در دهه 50 بازيكن تراكتور وحالا سرمربي تيم فوتبال استقلال است. سرمربي جديد تراكتورسازي با نويد نمايش متفاوت تيمش در فصل جاري اعلام كرد در صورت تقويت تراكتورسازان، اين تيم مي‌تواند به مرحله بعدي ليگ قهرمانان آسيا صعود كند. امير قلعه‌نويي درباره قبول مسووليت سرمربي‌گري تراكتورسازي گفت: همان‌طور كه مي‌دانيد تراكتورسازي شرايط خاص خودش را دارد و من تجربه حضور در اين تيم را داشتم و بر اساس صحبت‌هايي كه با آقاي عباسي كردم، قبول كردم تا هدايت اين تيم را برعهده بگيرم. سرمربي جديد تراكتورسازي در پايان گفت: يقين بدانيد كه تراكتورسازي امسال متفاوت خواهد بود.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون