• ۱۴۰۳ جمعه ۲۸ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 3420 -
  • ۱۳۹۴ دوشنبه ۳۰ آذر

معاون فني و عمراني شهرداري تهران:

جشنواره پژوهش‌ها را به مسير حل و فصل مشكلات شهري سوق مي‌دهد

مهندس عليرضا جاويد، معاون فني و عمراني شهرداري تهران با اشاره به اينكه مركز مطالعات و برنامه‌ريزي شهر تهران برگزاري اين جشنواره را بر عهده دارد، مي‌تواند در پيگيري نتايج برون‌دادهاي جشنواره و تحقق ناشي از پژوهش‌هاي آن نقش موثري ايفا كند.
معاون فني و عمراني شهرداري تهران عنوان كرد: ميان حوزه اجرايي و نيازهاي واقعي مديريت شهري معمولا خلأ و فاصله‌اي وجود دارد كه پژوهش‌هاي كاربردي كه از علوم روز و دانشگاهي استفاده مي‌كند، مي‌تواند در حل موضوعات و مشكلات شهري اثربخش باشد.
وي خاطرنشان كرد: براي اينكه پژوهش‌هاي كاربردي ارايه شود و در فضايي مورد نقد و بررسي قرار گيرد و اثربخشي آنها مورد سنجش علمي كارشناسان دانشگاهي و مديران اجرايي واقع شود در قالب جشنواره پژوهشي مديريت شهري مي‌تواند تبلور پيدا كند و از اين جهت اين جشنواره مي‌تواند نقش موثري در سوق‌دهي پژوهش‌ها به سمت كاربرد مناسب و حل و فصل مشكلات شهري ايفا كند. جاويد افزود: اين جشنواره در نوع خود ارزشمند است اما مهم‌تر از آن پيگيري نتايج حاصل از جشنواره است كه يا كليات آن در جشنواره انجام مي‌شود يا اينكه موضوعات جديدي در جشنواره طرح مي‌شود كه معمولا در پژوهش‌هاي آينده قرار مي‌گيرد.

 

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون