• ۱۴۰۳ جمعه ۲۸ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 3420 -
  • ۱۳۹۴ دوشنبه ۳۰ آذر

باخوانندگان

رفيعي از ساوه
كندن بخيه از چانه كودك چهار ساله از سوي پزشك بيمارستاني در خميني شهر كار زشتي بود.
6030 - 0916
خبر بازكردن بخيه چانه پسر چهار ساله در يكي از بيمارستان‌هاي دولتي خميني‌شهر به دليل نپرداختن هزينه آن، دروغ است. لطفا به خاطر رسالت مطبوعاتي‌تان هم كه شده واقعيت را درج كنيد.
اعتماد| به گفته رييس كل دادگستري خميني‌شهر، اين حادثه در يكي از بيمارستان‌هاي دولتي اين شهر اتفاق افتاده و يك پزشك، يك پرستار و سوپروايزر بيمارستان در زمان حادثه با تشكيل پرونده بازداشت و جلسه رسيدگي به پرونده شان در دادگاه كيفري خميني شهر برگزار شده است. در اين جلسات تنها «عمدي بودن» كندن بخيه‌ها تكذيب شده است. همچنين رييس و مدير بيمارستان نيز پس از اين حادثه از سمت خود بركنار شده‌اند.
همداني
خدا را شكر اردوغان رسوا شد. او نمونه اسلام امريكايي است كه با پول عربستان و قطر تمدن منطقه را به آتش كشيده است. حالا زمان آن است كه ايران طلا و اموال اختلاس شده خود را از شركاي بابك زنجاني در تركيه پس بگيرد.
1523 - 0915
خيلي جالب است متهمان خاصي كه به راحتي ميلياردها تومان پول بيت المال را با كمك مفسدان اقتصادي جابه‌جا مي‌كنند با باديگارد و خيلي محترمانه به دادگاه مي‌روند. آنها مي‌خواهند بگويند خيلي به ائمه ارادت دارند براي همين با وجود ممنوع‌الخروجي به كربلا مي‌روند.

 

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون