• ۱۴۰۳ پنج شنبه ۲۰ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 3425 -
  • ۱۳۹۴ يکشنبه ۶ دي

ويژه

پيشنهاد زمستاني آسياتك براي متقاضيان+ ADSL2
جشنواره زمستاني آسياتك برترين ارايه‌دهنده اينترنت پرسرعت+ ADSL2 كشور، 15ماهه، 15گيگ ترافيك، 35000 تومان با سرعت نامحدود درون شبكه به نام يلدا برگزار مي‌شود. به گزارش روابط عمومي شركت آسياتك، مشتركان آسياتك با خريداري سرويس‌هاي ويژه يلدا مي‌توانند به جاي استفاده از سرويس‌هاي يك‌ساله از سرويس هاي15 ماهه با ترافيك مصرفي 15 گيگ در ساعت عادي و 60 درصد تخفيف در ساعت رايگان به قيمت 35 هزار تومان استفاده كنند. بنابراين گزارش از آنجا كه فرهنگ مصرف درميان جامعه و مشتركين در حال تغيير است آسياتك نيز به سمتي حركت مي‌كند تا به بهترين شكل ممكن نياز كاربران را پاسخ دهد. با همين نگاه اين شركت از طولاني‌ترين سرويس خود در فصل زمستان به نام يلدا براي مشتركان قديمي كه قصد تمديد سرويس دارند و كاربراني كه قصد پيوستن به خانواده بزرگ آسياتك را دارند، رونمايي كرد.  

با موافقت وزارت علوم، تحقيقات و فناوري  موسسه آموزش عالي خاتم به دانشگاه ارتقا يافت
 شوراي گسترش آموزش عالي وزارت علوم، تحقيقات و فناوري با ارتقاء موسسه آموزش عالي خاتم به دانشگاه خاتم موافقت اصولي كرد. موسسه آموزش عالي خاتم كه با حمايت مالي بانك‌پاسارگاد، اقدام به پذيرش دانشجو كرده است، موفق شد مجوز ارتقا  به دانشگاه را كسب كند. كسب اين مجوز در حالي صورت گرفت كه شوراي گسترش آموزش عالي وزارت علوم، تحقيقات و فناوري، با ايجاد دانشكده‌هاي فني و مهندسي، مديريت و علوم مالي و علوم‌انساني در اين دانشگاه موافقت قطعي به‌ عمل آورده است. گفتني است دانشگاه خاتم با استعانت از خداوند بزرگ و همكاري و همياري‌هايي كه از طرف جمعي از علاقه‌مندان و مشوقان علم و دانش صورت گرفته است، فعاليت آموزشي خود را از سال تحصيلي 92-91 با رويكردي جديد از نظر كمي و كيفي گسترش بخشيده و تحول بزرگي را در مسير فعاليت‌هاي خود ايجاد كرده است كه از جمله آن مي‌توان به ايجاد رشته‌هاي جديد و توسعه امكانات و فضاهاي آموزشي اشاره كرد. در حال ‌حاضر اين دانشگاه در رشته‌هاي مختلفي از جمله حسابداري، مديريت امور‌ بانكي، حسابرسي، مهندسي‌مالي، مهندسي‌صنايع‌، آموزش‌زبان‌انگليسي، MBA (گرايش استراتژيك)، مديريت بازرگاني (گرايش بازاريابي) و مالي (گرايش بانكداري) در مقاطع كارشناسي و كارشناسي‌ارشد دانشجو پذيرفته و در آينده‌اي نزديك رشته‌هاي پزشكي نيز به جمع رشته‌هاي اين دانشگاه افزوده خواهد شد.

 اقدام فرهنگي زيباسازي در كنار فعاليت‌هاي عمراني بسيار مهم و اثرگذار است
دكتر سيدحسن قاضي‌زاده هاشمي، «وزير بهداشت، درمان و آموزش پزشكي»، امروز با حضور در اختتاميه كارگاه كمپين شهروند سالم، با اشاره به فعاليت‌هاي شهرداري در حوزه‌هاي مختلف عمراني در شهر، گفت: كار مهمي در شرف انجام است. لازم است از شهرداري تهران و سازمان زيباسازي شهر تهران تشكر ويژه‌اي كرد. به گزارش روابط عمومي و امور بين‌الملل سازمان زيباسازي شهر تهران، دكتر هاشمي با بيان اينكه فعاليت‌هاي اجتماعي و فرهنگي در كنار فعاليت‌هاي عمراني بسار مهم و تاثيرگذار است، افزود: شهرداري تهران هر كاري انجام بدهد، قابليت الگو‌برداري براي كل ايران را دارد. اگر يكي از فعاليت‌هايش موضوع سلامت مردم باشد، مي‌تواند مردم را تشوق به مراقبت بيشتر از سلامت خود كنند. وي در ادامه با بيان اينكه نياز به اين داريم كه به فرهنگ مردم توجه كنيم، گفت: آثار شما هنرمندان نه تنها در تهران و تنها براي يك بار كه بايد در كل ايران اكران شود. مهندس مجتبي عبدالهي «معاون خدمات شهري و محيط زيست شهرداري تهران» نيز با حضور در اين كارگاه، با بيان اينكه بايد از ظرفيت‌هاي موجود در بحث سلامت و بهداشت استفاده كنيم، گفت: اين كمپين با همكاري وزارت بهداشت و سازمان زيباسازي شهر تهران با توجه به توانايي‌هايي كه دارد و پس از برگزاري جلسات متعدد با اين وزارتخانه برگزار شده است.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون