• ۱۴۰۳ پنج شنبه ۲۰ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 3425 -
  • ۱۳۹۴ يکشنبه ۶ دي

خبر كوتاه

كشف 24 گرم هرويين از موتورساز مواد فروش در كاشان
ايرنا| مقدار 24 گرم هرويين در كاشان از فروشنده موادمخدري كه در پوشش موتورساز فعاليت مي‌كرد، كشف و ضبط شد. فرمانده انتظامي شهرستان كاشان گفت: به دنبال وصول گزارش‌هاي مردمي مبني بر تهيه، عرضه و فروش موادمخدر و نيز پاتوق استعمال آن در مغازه موتورسازي، موضوع در دستور كار پليس قرار گرفت.
سرهنگ پورغلامحسين افزود: ماموران انتظامي با يك اقدام اطلاعاتي و ضربتي متهم را در مغازه دستگير و در بازرسي از محل، مقدار 24 گرم هرويين در بسته‌هاي آماده فروش و نيز آلات و ادوات مصرف و توزين كشف و ضبط كردند و متهم جهت سير مراحل قانوني تحويل مراجع قضايي شد.

دو كشته و سه مجروح در تصادف پژو405
ايرنا| فرمانده پليس راه جنوب سيستان و بلوچستان از واژگوني يك دستگاه خودروي پژو 405 در محور ايرانشهر خبر داد و گفت: اين تصادف دو كشته و سه مجروح بر جاي گذاشت.
اين سانحه صبح روز يكشنبه در كيلومتر 33 محور ايرانشهر - نيكشهر اتفاق افتاد. سرهنگ محمدرضا كورسي دليل واژگوني خودروي پژو 405 را ناتواني راننده در كنترل وسيله نقليه ناشي از سرعت زياد ذكر كرد و افزود: خواب‌آلودگي، انحراف به چپ و سرعت زياد را مهم‌ترين علل سوانح رانندگي در محورهاي جنوب استان برشمرد.

قتل بر سر جاي پارك خودرو
تسنيم| مردي ميانسال پس از مشاجره بر سر جاي پارك ماشين، جان خود را از دست داد. در ساعت 15:20 روز شنبه يكي از مسوولان بيمارستان‌هاي منطقه 10 تهران، خبر فوت مرد 62 ساله‌اي را كه ظاهرا بر اثر مشاجره و حمله قلبي به اين بيمارستان منتقل شده بود به ماموران كلانتري 111 هفت چنار اعلام كرد كه با اعلام اين خبر تيمي از ماموران كلانتري به آن بيمارستان اعزام شدند. پس از حضور ماموران در بيمارستان، فردي كه مرد ميانسال را به بيمارستان منتقل كرده بود به ماموران گفت: ساعتي پيش بر سر جاي پارك در خيابان كميل با اين مرد مشاجره پيدا كردم كه ناگهان وي حالش بد شد و روي زمين افتاد، بعد از اين اتفاق نيز اين مرد را به بيمارستان منتقل كردم.
 با توجه به اينكه فوت اين مرد مشكوك به نظر مي‌رسيد، مراتب اين اتفاق به بازپرس كشيك قتل اعلام شد و محسن مدير روستا، بازپرس ششم دادسراي جنايي تهران، ضمن دستور براي انتقال جسد مرد ميانسال به پزشكي قانوني و بازداشت فردي كه مرد فوت شده با وي مشاجره داشته، دستور بررسي‌هاي بيشتر نيز صادر شد.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون