• ۱۴۰۳ جمعه ۲۸ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 3428 -
  • ۱۳۹۴ پنج شنبه ۱۰ دي

خبر روز

گراميداشت 9 دي
در سراسر كشور
عضو هيات‌رييسه مجلس خبرگان رهبري در مراسم 9 دي در رواق امام خميني حرم رضوي عبرت‌هاي حماسه 9 دي را تشريح كرد. به گزارش خبرگزاري صدا و سيما، آيت‌الله سيداحمد خاتمي، تحت تاثير شعار‌هاي فريبنده فتنه‌گران قرار نگرفتن، شناخت اردوگاه فتنه‌گران در جريان‌هاي سياسي و به ويژه انتخابات، شناخت حق، انقلابي ماندن و پيروي از مواضع حجت شرعي و
ولايت فقيه را از عبرت‌هاي مهم حماسه 9 دي معرفي كرد. وي غوغاسالاري و موج‌افكني در جامعه را از شاخص‌هاي جريان فتنه در جامعه اعلام كرد و هوشياري و بصيرت مردم در برابر اين جريان‌ها را خواستار شد. امام جمعه موقت تهران با اشاره به انتخابات پيش‌رو از شوراي نگهبان خواست با قاطعيت صلاحيت فتنه‌گران و حاميان آنان را براي مجلس خبرگان رهبري و مجلس شوراي اسلامي رد كنند. وي گفت اگر هم صلاحيت افراد حامي فتنه‌گران احيانا تاييد شود مردم با بصيرت به چنين كساني در انتخابات پيش‌رو راي نخواهند داد. آيت‌الله خاتمي در عين حال از جوانان خواست مراقب باشند در آستانه انتخابات برخي جريان‌ها از آنان سوء‌استفاده نكنند. امام جمعه مشهد نيز در تجمع بزرگ گراميداشت 9 دي در مدرسه فيضيه قم گفت: همان اندازه كه فتنه 88 مانور ريزش‌ها بود حماسه 9 دي سال 88 هم مانور رويش‌ها بود. آيت‌الله علم‌الهدي گفت: فتنه 88 از آزمايش‌هاي الهي بود كه پرده از سيماي بسياري از عناصر و جريانات انداخت و بسياري از واقعيت‌هاي آلوده آميخته با غرض را بر بندگان صالح خويش روشن كرد. آيت‌الله علم‌الهدي گفت: حماسه 9 دي هم مانور رويش‌ها در برابر ريزش‌ها بود. 9 دي ثابت كرد رويش‌ها از ريزش‌ها بيشتر است. امام جمعه مشهد ادامه داد: آنجايي كه مردم با بصيرت در اوج اين فتنه‌ها در جبهه زاويه‌دار با رهبري چهره‌هاي سابقه‌دار را ديدند و صراط مستقيم را شناختند و پشت سر رهبر معظم انقلاب ايستادند و ثابت كردند كه رويش‌ها به مراتب از ريزش‌ها بيشتر است.

حماسه ۹ دي نشانه ايستادگي ملت در حمايت از ولي فقيه بود
عضو مجمع تشخيص مصلحت نظام گفت: حماسه ۹دي نشانه ارزشمند و روشني از حمايت و حضور ملت شريف ايران از نظام و ولي فقيه بوده و هست كه آماده پشتيباني و مقابله با فتنه دشمنان هستند. به گزارش مهر، علي‌اكبر ولايتي، عضو مجمع تشخيص مصلحت نظام با اشاره به سالروز حماسه ۹ دي، اظهار كرد: اين حماسه نشانه ايستادگي ملت در حمايت از نظام و ولي فقيه است. وي افزود: اين حماسه نشانه ارزشمند و روشني از حمايت و حضور ملت شريف ايران از نظام و ولي فقيه بوده و هست كه آماده پشتيباني و مقابله با فتنه دشمنان هستند. رييس مركز تحقيقات استراتژيك مجمع تشخيص مصلحت نظام تصريح كرد: امروز نظام با رهبري فرزانه حضرت آيت‌الله‌العظمي خامنه‌اي و حمايت ملت شريف ايران در تمامي عرصه‌ها در منطقه و جهان حضور دارد و با استقلال و اقتدار كامل در مقابل استكبار و توطئه بدخواهان ايستادگي مي‌كند و ۹ دي نشانه روشني از اين اقتدار و حضور عزتمندانه است.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون