• ۱۴۰۳ شنبه ۲۹ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 3432 -
  • ۱۳۹۴ سه شنبه ۱۵ دي

رونمايي از كتاب «كامو، آرمان سادگي» با حضور نويسنده آلماني‌اش

ايريس راديش، نويسنده و منتقد ادبي سرشناس آلماني براي شركت در مراسم رونمايي از تازه‌ترين كتابش با عنوان «كامو، آرمان سادگي» كه به تازگي از سوي نشر ثالث در ايران منتشر شده است به ايران سفر مي‌كند.
كتاب «كامو، آرمان سادگي» نوشته ايريس راديش و با ترجمه مهشيد ميرمعزي كه به تازگي با رعايت قانون كپي‌‌رايت از سوي نشر ثالث به چاپ رسيده است در ۱۰ فصل زندگي و آثار كامو را مرور و بررسي مي‌كند.
«كامو، آرمان ساد‌گي » در سال 2013 به مناسبت يكصدمين سال تولد كامو در آلمان چاپ شد و يك زندگينامه جذاب درباره اين نويسنده‌است. به باور بسياري ازمنتقدان اين كتاب از معدود كتاب‌هاي درخشان درباره زندگي آلبر كامو است.
اين كتاب در قالب يك متن پژوهشي و اتوبيوگرافيك زندگي آلبركامو، نويسنده و روشنفكر سرشناس فرانسوي را از ابتداي زندگي تا مرگ به تصوير مي‌كشد و به ريشه‌هاي شكل‌گيري انديشه‌ها و داستان‌هاي وي رجوع مي‌كند. ايريس راديش، نويسنده اين كتاب كه به دعوت نشر ثالث به ايران سفر كرده است همراه با مترجم كتاب عصر روز پنجشنبه ۱۷ دي ماه و از ساعت 17 در فروشگاه نشر ثالث از اين كتاب رونمايي مي‌كنند. راديش از منتقدان بسيار سرشناس حال حاضر آلمان است. او سال‌ها پر بيننده‌ترين برنامه ادبي تلويزيون آلمان را سردبيري كرده است. راديش صبح روز پنجشنبه ۱۷ دي‌ماه نيز در مراسمي در كتابفروشي آينده و با حضور علي دهباشي با مخاطبان خود ديدار كرده و به سوالات آنها درباره كتابش پاسخ مي‌دهد.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون