• ۱۴۰۳ جمعه ۲۸ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 3448 -
  • ۱۳۹۴ يکشنبه ۴ بهمن

خاموشي مناطقي از كاشان باسرقت سيم‌هاي برق ادامه دارد

كاشان- زهراجلوداريان| گزارش‌ها حاكي است طي چندين شب گذشته نيمه شب، بيش از 1500 متر سيم‌هاي برق محله مزرعه خاتون نياسر كاشان به سرقت مي‌رود. در اين منطقه بيش از 20 انشعاب برق وجود دارد كه اهالي اين منطقه از جمعه‌شب گذشته تاكنون بدون برق هستند. يكي از ساكنان اين منطقه به خبرنگار «اعتماد» گفت: پس از پيگيري‌هاي مكرر اداره برق راوند كاشان گفت بايد از سيم وتيرهاي برق مواظبت مي‌كرديد.
مسوول دفتر حقوقي اداره برق كاشان به «اعتماد» گفت: اين يك چالش جدي براي منطقه كاشان است كه هرروزه سارقان با تخريب شبكه و سرقت چندين كيلوگرم سيم برق اين اداره را با هزينه‌هاي چندين ميلياردي مواجه كرده‌اند.
عليرضا شجري افزود: اين مشكل شهرستان، لازمه برخورد سريع همه دستگاه‌هاي ذي‌ربط را مي‌طلبد تا اين مهم را جدي بگيرند. سرپرست معاونت سياسي و اجتماعي فرمانداري ويژه كاشان در گفت‌وگو با «اعتماد» گفت: اين بحث يك موضوع جهاني است و به خاطر قيمت مس، براي سارقان جاذبه دارد كه كاشان هم از اين سرقت مستثني نيست. عباسعلي قپاني‌پور افزود: اما در جلسه امنيتي شهرستان كاشان مطرح شده كه اميدوار هستيم به زودي به نتيجه برسيم و ديگر نارضايتي مردم را در اين موضوع نداشته باشيم.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون