• ۱۴۰۳ شنبه ۲۹ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 3453 -
  • ۱۳۹۴ شنبه ۱۰ بهمن

تشكل‌ها

انتقاد از واردات بي‌رويه |رحمت‌الله پورموسي، دبيركل كانون عالي شوراهاي اسلامي كار كشور با اشاره به اشباع بازار ايران از كالاهاي خارجي گفت: پس از لغو تحريم‌ها دولت بايد مديريت واردات را به دست گيرد و از فلج شدن بيشتر توليدكنندگان داخلي جلوگيري كند. درست است كه برجام به نتيجه رسيد و پيروز و سرافراز از اين ميدان بيرون آمديم ولي اين اتفاق به تنهايي كافي نيست بايد كمك كنيم كه مشكل اقتصاد كشور حل شود. مهم‌ترين مساله‌اي كه اكنون بايد بيش از پيش به آن توجه شود بحث اقتصاد مقاومتي است كه مقام معظم رهبري به آن تاكيد دارند و بايد آن را سرلوحه كار قرار بدهيم. پورموسي با تاكيد بر مديريت پول‌هاي آزاد شده ايران پس از لغو تحريم‌ها، خاطرنشان كرد: دولت بايد منابعي كه آزاد شده به نحو شايسته هدايت و مديريت كند و عمده اين منابع را در بخش توليد و حمايت از بنگاه‌ها به مصرف   برساند.

بخشي از برنج‌هاي تاريخ مصرف گذشته سمي است|عضو هيات رييسه مجلس شوراي اسلامي با بيان اينكه انبارهاي پلمب شده برنج تاريخ مصرف گذشته زيرنظر وزارت بهداشت است، گفت: براساس آزمايشات انجام شده بخشي از برنج‌هاي تاريخ مصرف گذشته سمي و بخشي هم تا آخر سال اعتبار مصرف دارد. عبدالرضا مصري در مورد نتيجه كميسيون ويژه مجلس در مورد برنج‌هاي آلوده و تاريخ مصرف گذشته شركت بازرگاني دولتي گفت: من در مورد برنج‌هاي آلوده و تشكيل كميسيون ويژه مجلس اطلاعي ندارم، اما در جريان موضوع برنج‌هاي تاريخ مصرف گذشته موجود در انبارهاي شركت بازرگاني دولتي هستم و مي‌دانم كه موضوع در حال پيگيري است. وي افزود: برنج‌هاي تاريخ مصرف گذشته شركت بازرگاني دولتي هم‌اكنون در انبارهاي اين شركت موجود است و از توزيع آن جلوگيري شده است.

توقف آبياري مزارع كشاورزي با آب فاضلاب |معاون وزير جهاد كشاورزي با اشاره به اينكه در دو سال اخير سطح اراضي كشاورزي كه با آب فاضلاب در تهران آبياري مي‌شود، بسيار كاهش يافته است، گفت: اين موضوع در برخي شهرهاي كشور از جمله مشهد بيشتر است. عباس كشاورز گفت: سال 92 فقط 40 هزار تن كود در انبارها موجود بود و اتفاقا براي تامين كود با مشكل مواجه بوديم. بخشي از آن كودها كه حدود 15 هزار تن بود داراي كيفيت مناسبي نبود و اجازه مصرف براي آن صادر نشد. فقط يك مورد كود از گذشته در انبارها باقي مانده بود كه مقدار آن اصلا قابل توجه نبود و آن را بلوكه كرده و اجازه ثبت به آن داده نشد.

 

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون