• ۱۴۰۳ شنبه ۲۹ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 3453 -
  • ۱۳۹۴ شنبه ۱۰ بهمن

خبر كوتاه

شهردار سابق مهاباد اردستان به قتل رسيد
ايرنا| فرمانده انتظامي اردستان، از قتل شهردار سابق شهر مهاباد اردستان از توابع استان اصفهان خبر داد. سرهنگ رحمت‌الله مهرانفر زمان وقوع قتل را شامگاه پنجشنبه از سوي فرد يا افراد ناشناس اعلام كرد. فرد يا افراد ناشناس پس از مراجعه به منزل غلامحسين خاكسار، شهردار سابق مهاباد، وي را با ضربات چاقو به قتل رساندند. مهرانفر انگيزه قتل را شخصي و غيرامنيتي اعلام كرد و افزود: موضوع در دست بررسي است و تاكنون فرد يا افرادي در اين ارتباط دستگير نشده‌اند.

نجات جان مادري باردار در هشترود
ايرنا| راهداران شهرستان هشترود پس از چهار ساعت تلاش بي وقفه مادر بارداري را از مرگ نجات دادند. مسوول سلامت خانواده شبكه بهداشت و درمان هشترود افزود: ساعت پنج صبح در پي تماس تلفني از روستاي بزوجيق اين شهرستان مبني بر شروع درد زايمان مادري باردار در اين روستا، مراتب به مسوول گسترش بهداشت هشترود اطلاع داده شد. تيم امدادي بعد از چهار ساعت تلاش توانستند مادر 22 ساله را به بيمارستان امام حسين(ع) هشترود انتقال دهند.

حمله زورگيران
به دونده تيم ملي
ايسنا| اوباش و زورگيران به دونده ملي‌پوش نيشابوري حمله كرده و او را مضروب كردند. جواد شوريابي، دونده جوان و عضو تيم ملي زماني كه در حال بازگشت از تمرين تيم ملي در تهران بود مورد حمله زورگيران قرار گرفت. در كنار اين سرقت وسايل، يك چاقو نيز به ناحيه كتف او خورده است. شوريابي پس از بخيه از بيمارستان مرخص و به دليل جراحت وارده دو هفته از تمرينات تيم دور شد.

حبس در منزل و حبس الكترونيكي به زودي اجرا مي‌شود
 مهر|رييس سازمان زندان‌ها گفت: حبس الكترونيكي و حبس در منزل از جمله طرح‌هايي است كه اقدامات مطالعاتي و همچنين اجراي آزمايشي آن انجام به زودي اجرا مي‌شود. اصغر جهانگير با اشاره به طرح كاهش جمعيت زندانيان گفت: با توجه به تاكيد مقام معظم رهبري و تدابير رياست قوه قضاييه طرح كاهش جمعيت زندانيان به طور جدي در دستور كار است. حبس الكترونيكي و حبس در منزل از جمله اين طرح‌هاست كه اقدامات مطالعاتي و همچنين اجراي آزمايشي آن انجام شده و به زودي مورد اجرا قرار خواهد گرفت. 

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون