• ۱۴۰۳ شنبه ۲۹ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 3453 -
  • ۱۳۹۴ شنبه ۱۰ بهمن

در يك نزاع دسته‌جمعي در شهر ري اتفاق افتاد

قتل براي سرعت بالاي موتور در خيابان

 

اعتماد|آن شب هم مثل تمام شب‌ها محمد همراه با دوستانش در پارك مشغول صحبت بود كه حسين با موتورش وارد شد. محمد قرار بود در ساعت هشت و نيم شب براي شام به خانه پدرزنش برود. حسين كه تازه رسيده بود، محمد  را سوار موتور خود كرد وراه افتاد.
هنوز لحظاتي از حركت آنها نگذشته بود كه صداي داد و فرياد و درگيري از داخل كوچه منتهي به پارك شنيده شد. دوستان آنها خودشان را به محل درگيري رساندند و ديدند كه حسين با يكي ديگر از بچه محله‌ها در خيابان «ديلمان» به نام محمود درگير شده است. ناگهان درگيري شدت گرفت. دوستان محمود خيلي زود از نقاط مختلف خيابان خودشان را به محل درگيري رساندند. نزاعي جمعي ميان همراهان حسين و محمود درگرفت. آدم‌هايي كه در كوچه بودند ديدند كه در يك لحظه حسين به زمين افتاد و محمود با پاي پياده فرار كرد. بعد از حادثه اهالي خيابان ديلمان در شهر ري با كلانتري 131 شهرري تماس گرفتند و گزارش درگيري را دادند. با حضور ماموران كلانتري در محل مشخص شد كه «حسين» جوان 22 ساله در يك نزاع دسته‌جمعي با اصابت ضربه‌هاي چاقو به قسمت‌هاي حياتي بدنش به قتل رسيده. به اين ترتيب در تاريخ چهارم بهمن ماه امسال پرونده مقدماتي با موضوع قتل عمد، به دستور بازپرس شعبه هفتم دادسراي عمومي انقلاب شهر ري تشكيل و براي رسيدگي در اختيار اداره دهم ويژه قتل پليس آگاهي تهران بزرگ قرار گرفت. كارآگاهان اداره دهم در جريان تحقيقات خود از شاهدان صحنه درگيري به آنجا رسيدند كه درگيري ميان مقتول و يكي ديگر از جوانان ساكن خيابان ديلمان شمالي به نام محمود. د 30 ساله رخ داده است. با شناسايي محمود به عنوان عامل جنايت، كارآگاهان به محل زندگي او در طبقه دوم يك ساختمان مسكوني در خيابان ديلمان شمالي رفتند. محمود از خانه‌اش فرار كرده بود. پليس در اقدامات بعدي خود به همراه آموزش خانواده متهم براي همكاري با پليس پرداخت. به اين ترتيب متهم (محمود) در ساعت هشت صبح روز هشتم بهمن‌ماه در منطقه شهرري دستگير و به اداره دهم ويژه قتل پليس آگاهي تهران بزرگ منتقل شد. محمود خيلي زود ماجراي قتل حسين را به كارآگاهان اعتراف كرد و گفت: آن شب به همراه تعدادي از دوستانم در خيابان ديلمان شمالي ايستاده بوديم كه براي بار اول مقتول با موتورش با سرعت بسيار زياد از مقابل ما عبور كرد. ما به نحوه رانندگي‌اش اعتراض كرديم همين‌طور چند خانم عابر پياده هم به خاطر سرعت زياد به او تذكر دادند. هنوز چند دقيقه نگذشته بود كه حسين همراه با يكي از دوستانش (محمد) ،‌سوار بر موتور، از مقابل كوچه با سرعت زياد عبور كردند. وقتي اين بار با صداي بلند به حسين تذكر داديم او موتورش را متوقف كرد و از آن پياده شد. به سمت ما آمد و دعواي لفظي ميان ما و او شروع شد. ناگهان تعداد بچه‌هايي كه در درگيري حاضر شدند زياد شد و حسين چاقويي از جيبش بيرون آورد و با آن چند ضربه به سر من زد. من چاقويي همراه خود نداشتم؛ چاقو در دست حسين بود، من چاقوي او را از دستش گرفتم و چند ضربه به سمت او پرتاب كردم؛ حسين روي زمين افتاد؛ زمان درگيري من مست بودم و در شرايط عادي قرار نداشتم.
سرهنگ كارآگاه آريا حاجي زاده، معاون مبارزه با جرايم جنايي تهران بزرگ، با اعلام اين خبر گفت: با توجه به شواهد و دلايل به دست آمده در پرونده و اعترافات صريح متهم، قرار بازداشت موقت از سوي مقام قضايي صادر و متهم براي انجام تحقيقات تكميلي در اختيار اداره دهم ويژه قتل پليس آگاهي تهران بزرگ قرار گرفت.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون