• ۱۴۰۳ پنج شنبه ۲۷ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 3455 -
  • ۱۳۹۴ دوشنبه ۱۲ بهمن

بيانيه انجمن بازيگران خانه تئاتر در حمايت از فاطمه معتمدآريا

باشد تا آينده با ثانيه‌هاي زيباتري نقش بندد

انجمن بازيگران خانه تئاتر با صدور بيانيه‌اي نسبت به حاشيه‌هاي
پيش آمده در مورد فاطمه معتمدآريا واكنش نشان داد. اين انجمن در اين بيانيه نوشت: «درهنر ما آموختيم روزها و شب‌ها ثانيه‌ها هستند و ثانيه‌ها تبدارِ مدام ديرشدن‌ها. آري مدام دير مي‌شود. نبود استقلال آرا و تصميمات مشخص هنري و ضعف مشهود مديريت‌ها، همواره بر يك بام و دو هوا بودنِ وضعيت خرد و كلان و نابسامان هنر دامن زده است. آيا هنرمند چيزي جز سرمايه فرهنگي و ذخاير ماندگار هر مرز و بوم است؟ آيا هنرِ هنرمند دقيق‌ترين واحد اندازه‌گيري ثانيه‌ها در گذشته و حال و آينده نيست؟ آيا هنر شاخص‌ترين نبض تپنده زيستن مردم روزگار در هر خطه نبوده است تا قامت راست كند در جهان امروز؟
بار ديگر هجوم ناجوانمردانه به حريم و آبروي هنرمندان بزرگوار سرزمين‌مان، قلب يك ملت را جريحه‌دار كرد. برخورد ناشايست و توهين‌آميز نسبت به بازيگر ارزنده و خوشنام و شايسته تئاتر و سينماي ايران، فاطمه معتمد‌آريا، جامعه هنري و مردم فرهنگ‌پرور كشورمان را در بهت فرو برد.
انجمن بازيگران خانه تئاتر ضمن محكوم كردن اين اقدام ناسزاوار و ناشايست، چشم اميد دارد تا با دخالت نهادهاي مسوول و پيگيري قانوني، پس از اين شاهد چنين برخوردهاي پرآزاري نباشيم. باشد تا آينده با ثانيه‌هاي زيباتري نقش بندد؛ هم بر هنر و هم بر مردم.»

 

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون